Искате ли да получавате най-актуалната информация за игри, томболи и конкурси на пощата?
Затвори [x]
x
x
x
Играй за 5000 броя плюшени играчки Маливче


Играй за 5000 броя плюшени играчки Маливче

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА

“МАЛИВА ИЗБЕРИ И МАЛИВЧЕ СПЕЧЕЛИ!“

Организирана от „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“

(Период: 17.02.2025 г. – 23.03.2025 г.)

 

 

Чл. 1. - ОРГАНИЗАТОР И ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА

1.1.Организатор на потребителската Кампания “Малива избери и Маливче спечели!“,(наричана оттук насетне „Кампанията“ или „Кампанията“) е „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“, с адрес: гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 200826455 (наричан оттук насетне „Организатор“ или „Малива“).

1.2.Кампанията се провежда със съдействието на „МЕДИЯПОСТ ХИТ МЕЙЛ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, със седалище и адрес на управление в град София, бул. „Петър Дертлиев“ №25, ет. 2, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 131468795.

1.3. Кампанията се провежда в съответствие с разпоредбите на настоящите Официални правила („Официални правила“), които са обвързващи и задължителни за всички Участници в нея. Общите условия ще бъдат публикувани и ще бъдат достъпни за целия период на Кампанията в уебсайта на играта, който може да се достъпи на следния интернет адрес: https://promo.maliva.eu/ . Организаторът на Кампанията си запазва правото да допълва или изменя Общите условия, като промените влизат в сила след предварителното им публикуване в приложението.

1.4. С участието си в Кампанията всеки Участник декларира, че е запознат с настоящите Официални правила и че приема да ги спазва. Участниците следва да спазват и съблюдават всички условия, срокове и изисквания, посочени в настоящите Официални правила.

 

Чл. 2. – Период и място на провеждане на Кампанията

2.1. Кампанията се организира и провежда на територията на Република България.

2.2. Кампанията започва на 17 февруари 2025 г. и се провежда до 23 март 2025 г., включително. За да участва за награда, Участникът трябва да влезе в интернет страницата на играта, достъпна на адрес: https://promo.maliva.eu/ през целия период на Кампанията, и да регистрира своята касова бележка за покупка на поне един продукт с марката „Малива“, закупен/и  от търговски обекти на територията на Република България. След валидиране на регистрираното от Участника доказателство (касова бележка) за покупка, Участникът получава право да участва в Томбола за спечелване на награда. Томболите ще бъдат провеждани еднократно във вторник през всяка седмица от периода на Кампанията, като последната  Томбола ще бъде на 25 март 2025 г. Една успешна регистрация с една касова бележка дава право на едно участие за награда. Един Участник може да се регистрира многократно за участие в Кампанията, но с различни касови бележки. Един Участник може да спечели само една награда в една седмична Томбола. Един Участник има право да спечели до 3 (три) награди за целия период на промоционалната Кампания.

Чл. 3. – Официални правила на Кампанията

3.1. Официалните правила на Кампанията са достъпни до всеки желаещ да участва в Кампанията, безплатно и през целия период на Кампанията, по следните начини:

(1) в електронен формат, публикувани в уебстраницата на играта на адрес:https://promo.maliva.eu/ .

(2) на хартиен носител на адрес в град София 1335, бул. „Петър Дертлиев“ № 25, ет. 2, предоставяни на основание писмена молба, изпратена до Организатора.

По преценка на Организатора, Кампанията може да бъде разгласявана в публичното пространство по всякакъв начин, включително чрез рекламни и/или информационни материали. Информацията, съдържаща се в тези материали, следва да се разбира и тълкува в съответствие с настоящите Официални правила.

3.2. Организаторът си запазва правото да изменя и/или допълва настоящите Официални правила. Всяко допълнение/изменение в настоящите Официални правила се извършва с приложения към тях и публично се разгласява чрез публикуване в уебстраницата на играта, намираща се на следния адрес: https://promo.maliva.eu/. Извършените изменения влизат в сила в срок от 24 часа след тяхното публикуване.

 

Чл. 4. – Право на участие

4.1. В Кампанията могат да участват единствено физически лица, навършили 18 години към датата на регистрация, живеещи в България. Участниците трябва да регистрират данните от касов бон със закупен/и продукт/и на марката ‘‘Maliva’’ от търговските обекти на територията на Република България. Регистрацията в уебсайта на Кампанията изисква и въвеждането на име, фамилия, имейл и телефонен номер, както и качването на снимка на касовия бон. Организаторът не поема отговорност за неправилно въведени или неактуални данни на Участника.

4.2. Всеки Участник, желаещ да участва в настоящата Кампания, трябва да отговаря на следните условия:

         (1) Да се съгласи и спазва настоящите Общи условия на Кампанията;

         (2) Да е закупил продукт/и на марката „Maliva“ от търговски обекти на територията на Република България.

         (3) Да предостави при регистрация своите име, фамилия, имейл адрес и телефонен номер, а в случай на печалба и адрес, където желае да получи спечелената награда. 

        (4) Да качи снимка на касов бон с продукти на марката „Maliva“ на съответното място, определено за това в уебсайта на Кампанията ( https://promo.maliva.eu/ ).

4.3. Един Участник има право да участва само веднъж в седмична Томбола с регистрирането на един касов бон. Един Участник може да участва повече от веднъж в една седмична Томбола, в случай че е регистрирал повече от един касов бон с продукти на марката „Maliva“. Един Участник има право да спечели само 1 (една) награда от една седмична Томбола и до 3 (три) награди за целия период на  Кампанията.

4.4. В случай на въпроси към Организатора, всеки Участник може да пише в контактната форма на уебсайта, намираща се на следния адрес: https://promo.maliva.eu/contacts.

 

Чл. 5 – Механизъм на Кампанията

5.1. Условия за извършване на валидна регистрация за участие

За извършване на валидна регистрация в Кампанията следва да бъдат спазени следните изисквания:

(1)   Участникът трябва да регистрира касова бележка за покупка на продукти на марката „Maliva“, закупени в рамките на периода на Кампанията от търговски обекти на територията на Република България. Регистрацията се извършва на интернет страницата на Кампанията, на адрес: https://promo.maliva.eu/ . Преди приключване на регистрацията, Участникът следва да се запознае и съгласи с официалните Правила за участие в Кампанията. Участникът трябва да въведе следните данни по време на регистрация:

·        Име;

·        Фамилия;

·        Имейл адрес;

·        Телефонен номер;

·        Номер на касова бележка/касов бон;

·        Сума на покупката на продукти с марката „Maliva“;

·        Снимка на касов бон/касова бележка;

(2)   По време на регистрация на страницата на Кампанията, Участникът следва да прикачи снимка на своя касов бон, на която да бъдат ясно видими всички елементи, необходими за неговата валидация, в това число: име на фирмата издател на касовия бон (респективно на търговския обект, в който е била извършена покупката); име(на) на закупения(те) продукт(и) с марката „Maliva”;дата на издаване на касовия бон; пълен номер на касовия бон.

(3)   Участникът следва да изчака одобрение от администратор на приложената от него касова бележка. Касовите бележки се обработват в рамките на до 5 работни дни от регистрирането им. 

(4)   В случай че касовата бележка на Участника е валидна, то той получава право да  участва в седмична Томбола за спечелването на награда. В случай че Участникът бъде изтеглен като печеливш в Томбола, то той ще получи имейл. В имейла ще се съдържа и линк към страница, където печелившият Участник да въведе удобен за него адрес за получаване на наградата.

(5)   В случай че касовата бележка не е валидна, то Участникът няма право да предявява претенции към участие в седмична Томбола.

(6)   Касовата бележка следва да бъде запазена от Участника до края на Кампанията.

 

5.2. Условия за участие в Томбола/и 

Възможност за участие в седмична Томбола имат право да получат Участниците, които отговарят на следните условия:

(1)   Участникът следва да закупи поне един продукт/и на марката „Maliva“ от търговски обекти на територията на Република България.

(2)   Участникът следва да регистрира и приложи снимка на касовата бележка от покупката на продукти с марката „Maliva“ в уебсайта на Кампанията, намиращ се на адрес: https://promo.maliva.eu/ , през  официалния период на Кампанията – от 17 февруари 2025 г. до 23 март 2025 г., включително.

(3)   В случай че Организаторът установи нарушения по настоящите Общи условия от страна на Участник, Организаторът си запазва правото да дисквалифицира съответния Участник.

(4)   Организаторът не носи отговорност за временни технически повреди в уебсайта на Кампанията.

(5)   Регистрацията в Кампанията трябва да се реализира от Участника в рамките на официалния период на Кампанията – от 17 февруари 2025 г. до 23 март 2025 г., включително.

(6)   Организаторът не носи отговорност за регистрации, извършени след крайния срок, посочен в настоящия член.

 

Чл. 6. – Награди, предоставяни в Кампанията

6.1. В текущата Кампания ще бъдат раздадени общо 5000 бр. плюшено „Маливче“ като награди в седмични Томболи. В случай че някой от печелившите Участници не отговаря на условията, посочени в настоящите правила за получаване на наградата, то съответните награди ще останат собственост на Организатора, който се разпорежда с тях по начин, който намери за добре. 

6.2. Една успешна регистрация с една касова бележка дава право на едно участие за награда. Един Участник може да се регистрира многократно за участие в Кампанията, но с различни касови бележки. Един Участник може да спечели само една награда в една седмична Томбола. Един Участник има право да спечели до 3 (три) награди за целия период на промоционалната Кампания.

6.3. Определянето на печелившите Участници ще се осъществи на томболен принцип, като всяка валидна регистрация за участие в Кампанията ще бъде включена в една от  седмичните Томболи, провеждани всеки вторник в периода от 25 февруари 2025 г. до 25 март 2025 г. При всяка седмична Томбола ще бъдат изтеглени максимум 1000 печеливши регистрации, в случай че през предходната седмица са били регистрирани 1000 или повече напълно валидни регистрации за участие в Кампанията.

Всяка направена  регистрация ще бъде внимателно проверена от администратор в рамките на до 5 работни дни след постъпването й. Ако регистрацията е напълно коректна - тоест ако отговаря на всички условия за участие в Кампанията, тя ще бъде валидирана (одобрена) от администратор. В случай че регистрацията не отговаря на всички условия на Кампанията, тя няма да бъде одобрена за  участие  в съответната седмична Томбола.

6.4. ПЕЧЕЛИВШИТЕ Участници от седмичните Томболи ще бъдат уведомени по имейл на същия имейл адрес, който са използвали за регистрация в уебсайта на Кампанията, на адрес  https://promo.maliva.eu/ , в периода от 25 февруари 2025 г. до 26 март 2025 г., включително. Телефонните номера на печелившите Участници ще бъдат публикувани в уебсайта на Кампанията (на адрес https://promo.maliva.eu ), като последните 4 цифри от номерата ще бъдат закрити.

6.5. Наградите са както следва: общо 5000 броя плюшено „Маливче“.

6.6. „МЕДИЯПОСТ ХИТ МЕЙЛ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД следва да достави наградите до печелившите Участници, според адресите, които те сами са въвели на предоставен от Организатора интернет адрес.

6.7. Правото на печелившия Участник да получи наградата е ненаследимо и не може да се прехвърля към други лица. Наградата не може да бъде върната срещу нейната парична равностойност.

6.8. Неполучените награди се връщат към „Maliva“ чрез приемо-предавателен протокол.

6.9. Наградите ще бъдат доставени на печелившите Участници чрез куриерска фирма в срок до 14 работни дни от потвърждението на наградата към печеливш Участник и предоставянето от негова страна на коректен адрес за доставка на наградата.

6.10. Организаторът не носи отговорност за технически повреди в уебсайта на Кампанията или в прилежащата в него регистрационна форма.

6.11. Ако Организаторът установи нарушения на настоящите Общи правила от страна на Участник, включително в случаи, в които от получената от Организатора информация е видно, че Участникът не е изпълнил или е нарушил някое от условията на настоящите Общи правила, Организаторът има право да дисквалифицира Участника и да го лиши от правото да получи награда.

6.12. При подадена от Участника непълна или неточна информация за участие в Кампанията през официалния период за участие от 17 февруари 2025 г. до 23 март 2025 г., ще бъде осъществен контакт от страна на партньорската агенция на Организатора със съответните Участници, за уточняване и потвърждаване на въведените данни. Връзката ще се осъществи чрез посочения от Участника имейл адрес, като при неуспешна връзка със съответния Участник, Организаторът си запазва правото да счита регистрацията за невалидна.

 

Чл. 7. Освобождаване от участие в Кампанията.

7.1. Организаторът има право да изключи от участие в Кампанията лица, които не отговарят на условията, съдържащи се в член 4, 5 и 6.

 

Чл. 8 – Данъци и разноски

8.1.  Съгласно приложимото законодателство не се дължат никакви данъци и такси от страна на печелившите Участници.

 

Чл. 9. – Ограничение на отговорността

9.1. Организаторът е оправомощен да предприеме всички необходими мерки в случай на опит за измама в системата, злоупотреба или други опити, които могат да накърнят доброто име на Кампанията.

9.2. Организаторът на Кампанията и неговите партньори  не носят отговорност и не участват по какъвто и да е начин в каквито и да е производства, свързани с допълнителни разноски, понесени от Участник във връзка с Кампанията.

9.3. В случай на възникнал спор във връзка с валидността на извършена регистрация в Кампанията, окончателно решение по спора се приема от комитет, състоящ се от служители на Организатора.

9.4. Организаторът и партньорите му се освобождават от отговорност и в следните случаи:

(1) Онлайн регистрация в уебсайт, различен от  https://promo.maliva.eu/ , което може да доведе до непредоставяне на необходимата информация на Организатора;

(2) Регистрации, извършени извън периода на Кампанията;

(3) Каквато и да е грешка в данните, предоставени от Участниците; точността на предоставените данни за контакт е изцяло отговорност на Участниците, като Организаторът не носи отговорност за допуснати неточности и грешки, поради което последният няма каквито и да е задължения в случаите, в които не може да предостави награда от Кампанията;

(4) Организаторът и партньорите му не носят отговорност, в случай че печеливш не успее да се възползва от награда, предоставена в Кампанията;

(5) Организаторът и партньорите му не носят отговорност в случаите, в които награда не може да бъде предоставена поради некоректно или непълно попълнен имейл адрес;

(6) Организаторът и партньорите му не носят отговорност за каквито и да е искания, свързани с получаването на награда, след потвърждение на получаването й;

(7) Технически проблеми на интернет доставчика;

(8) Блокиране на имейл адреса на Участника или други проблеми с функционалността на неговия имейл;

(9)   Грешки, възникнали поради неправилната употреба на персоналните компютри или мобилни телефони на Участниците (прекъсване на захранването, грешки, генерирани от операционната система, грешки, генерирани от вируси, грешки, генерирани вследствие на използвани технологии от страна на Участника за повлияване резултатите от Кампанията);

(10) Случаите, в които определени лица не могат да участват в Кампанията изцяло или частично, ако са резултат от обстоятелства извън контрола на Организатора.

Такива обстоятелства могат да се дължат на: неточна, непълна информация, предоставена с прекъсвания, предоставена извън времето или променена по друг начин в резултат на действията на потребителите на приложението, функционирането на личните им мобилни телефони, приложения или други технологии, използвани за целите на Кампанията. Такива обстоятелства могат също така да се дължат на технически затруднения, които да окажат въздействие на оперирането на интернет връзката и/или компютърната технология и/или приложения на интернет доставчика и/или затруднения в работата на имейла, както на Организатора, така и на Участника, причинени от технически проблеми и/или тежък трафик в интернет като цяло и/или по отношение на приложението.

Такива обстоятелства могат също така да се дължат на: повреда или неизправност в мобилните и/или компютърните технологии, приложения и/или съхранена информация на Участниците или трети лица след регистрацията им в Кампанията. Такива обстоятелства могат също така да се дължат на промени в законодателството, които повлияват провеждането на Кампанията (като решения на компетентни държавни органи, военни действия, природни бедствия и други подобни събития), получените облаги от Кампанията, стойността им, начина на използване, условията за предоставяне на награди и/или изпращането им.

9.5. Участниците приемат без възражения всички решения на Организатора по отношение печелившите и евентуални промени в периода на Кампанията или други условия, касаещи участието в Кампанията. Организаторът е оправомощен да дисквалифицира Участник при неспазване на настоящите Официални правила на Кампанията или при наличие на доказателства, че съответното лице е извършило действия срещу Кампанията или с цел саботиране или проваляне на Кампанията.

 

Чл. 10. – Обработване на лични данни

10.1.С регистрацията си за участие в Кампанията, Участниците приемат и се съгласяват да спазват настоящите Официални условия.

10.2. Личните данни на всички Участници в Кампанията се обработват в съответствие с приложимото законодателство в България и Политиката за поверителност на „Maliva“, достъпна на:https://promo.maliva.eu/ .

10.3. Организаторът е администратор на личните данни, събрани във връзка с Кампанията. За целите на Кампанията личните данни на Участниците ще се обработват от „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“, с адрес: гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 200826455 (оттук насетне наричан „Администратор“),

„МЕДИЯПОСТ ХИТ МЕЙЛ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, със седалище и адрес на управление в град София, бул. „Петър Дертлиев“ №25, ет. 2, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 131468795, пълномощник на Обработващия (оттук насетне наричан „Подобработващ“).

В случай че желаете да оттеглите съгласието си за обработване на личните Ви данни или да упражните някое от правата си, посочени по-долу, моля изпратете имейл към имейл адрес: [email protected] . В случай че считате, че някое от правата Ви по отношение обработването на личните Ви данни е нарушено по какъвто и да е начин, имате право да се обърнете към Комисията за защита на личните данни в България.

10.4 За целите на настоящата Кампания, Администраторът събира следните категории лични данни от Участниците, които Участниците предоставят доброволно при регистрацията:

- име и фамилия на Участника;

- имейл адрес;

- телефонен номер;

- адрес и данни за доставка на спечелена награда;

10.5. Предоставянето на горепосочените данни е необходимо изискване за участие в Кампанията, в противен случай участието няма да бъде възможно.

10.6. Организаторът ще обработва горепосочената лична информация на Участниците единствено с цел администриране на Кампанията, а именно – организиране и провеждане на Кампанията според официалните Общи правила, определяне и потвърждаване на печелившите, предоставяне на награди и изпълнение на финансовите и счетоводни задължения на Администратора.

 

10.7. Правното основание за обработката на лични данни е необходимостта от изпълнение на договор, по който Участниците в Кампанията са страни, или предприемане на стъпки по иск от страна на лицето, притежател на лични данни, преди сключването на договор (под договор се има предвид настоящите Общи условия, които определят договорни отношения между Администратора и Участниците). Организаторът може да обработва лични данни на Участниците въз основа на свое законово задължение, когато е приложимо.

10.8. Личните данни на победителите и Участниците се съхраняват в срок до 90 дни след предоставяне на наградите.

10.9. След изтичане срока на съхранение на личните данни Администраторът унищожава/изтрива личните данни от носителите за съхранение и обработка, като задължава и осигурява Обработващите лични данни да извършват същото.

10.10. Участниците имат следните права във връзка с обработването на личните им данни по повод на Кампанията:

(a) Правото да попитат „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ дали техните лични данни се обработват и да получат копие от тях, както и информация, свързана с обработката им;

(б) Правото на отправяне на искане за коригиране на неточни лични данни, свързани с тях, както и право на допълване на непълни лични данни;

(в) Правото да получат своите лични данни, които са предоставили на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ в структуриран, широко използван и машинно четим формат; ако бъде поискано и е технически осъществимо, „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ може да прехвърли тези данни на друг администратор, посочен от Участника;

(г) Правото да  поискат изтриването на личните данни, свързани с тях, когато личните данни вече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработени по друг начин; когато са обработвани неправомерно; или когато трябва да бъдат изтрити, за да се спазят законовите задължения на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“;

(д) Правото да поискат ограничение на обработката, когато оспорват точността на личните данни за период, който позволява на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ да провери точността на данните; когато обработването е неправомерно, но Участникът не желае личните данни да бъдат изтрити, а вместо това иска ограничаване на използването им; и когато „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ вече не се нуждае от личните данни за целите на обработването, но Участникът ги изисква за установяване, упражняване или защита на правни искове.

(е) Правото да подадат жалба до надзорен орган, ако считат, че обработването на техните лични данни нарушава приложимото Българско законодателство. Компетентният надзорен орган за България е Комисията за защита на личните данни.

10.11. Участниците могат да упражнят правата си по букви от а) до е) по-горе, като подадат заявление за упражняване на съответното право по някой от следните начини, който е по-удобен за тях:

(a) По електронен път на следния адрес: [email protected] ;

или

(б) По пощата, до адреса на управление на Администратора: гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19.

10.12. Заявлението трябва да съдържа следната информация:

(a) Информация, която позволява на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ да идентифицира Участника;

(б) Предпочитан начин на комуникация с Участника;

(в) Описание на искането.

10.12. „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ ще предостави информация за действията, предприети по приложението, в рамките на един месец от получаването на искането .

10.13. „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ може да поиска предоставянето на допълнителна информация, необходима за проверка на самоличността на Участник или допълнителни проверки на неговото приложение.

10.14. Личните данни на Участниците могат да бъдат предоставени от Организатора на подизпълнители и доставчици на услуги, ангажирани от Организатора във връзка с организирането на Кампанията; на счетоводители, данъчни консултанти или други експерти при необходимост от изпълнение на задълженията на Организатора; на компании от корпоративната група, към която принадлежи „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“, в рамките на ЕС/ЕИЗ; на държавни органи в съответствие със закона; на адвокати или правни съветници в случай на спорове или други съдебни производства.

Чл. 11 – Прекратяване/Спиране на Кампанията. Форсмажорни събития

11.1. Организаторът има право да прекрати Кампанията (включително по отношение на отделен Участник) по всяко време, като обяви това съгласно Член 3, в случай на злоупотреба от страна на Участниците в Кампанията, нарушаване на Общите условия на Кампанията и/или непреодолима сила. В тези случаи не се дължи обезщетение на Участниците.

11.2. Кампанията може да бъде прекратена преди изтичане на периода й, поради настъпване на събития, които могат да се счетат за форсмажорни, включително когато Организаторът, поради причини извън контрола му, не може да осигури нормалното протичане на Кампанията.

11.3. Форсмажорни събития са всички събития, които не могат да бъдат предвидени, контролирани или предотвратени от Организатора, включително когато Организаторът, при полагане на дължимата грижа, е в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно настоящите Официални правила поради настъпването на подобно събитие.

 

Чл. 12. – Спорове

12.1. Всички спорове, възникнали между Организатора и Участниците във връзка с провеждането на Кампанията, следва да се решават по доброволен път между страните. В случай че доброволно решение на спора не може да бъде постигнато, спорът се отнася за решаване към компетентните съдилища в България.

12.2. Жалби по отношение провеждането на Кампанията могат да се изпращат на адреса на Организатора в гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19 до 25 септември 2025 г. Организаторът няма да взема под внимание жалби, изпратени след посочения срок.

 

Чл. 13. – Разни

13.1. Решенията на Организатора по отношение Кампанията са окончателни и валидно обвързващи всички Участници.

13.2. Непредоставените награди в хода на Кампанията остават собственост на Организатора, който се разпорежда с тях по начин, който намери за добре.

13.3. Организаторът е оправомощен да предприеме необходимите действия в случай на опит за измама, злоупотреба или какъвто и да е друг опит за извършване на действия, които биха могли да накърнят доброто име на Кампанията или да доведат до възникване на разходи във връзка с провеждане на Кампанията.


Условия за участие

ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА

“МАЛИВА ИЗБЕРИ И МАЛИВЧЕ СПЕЧЕЛИ!“

Организирана от „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“

(Период: 17.02.2025 г. – 23.03.2025 г.)

 

 

Чл. 1. - ОРГАНИЗАТОР И ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА

1.1.Организатор на потребителската Кампания “Малива избери и Маливче спечели!“,(наричана оттук насетне „Кампанията“ или „Кампанията“) е „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“, с адрес: гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 200826455 (наричан оттук насетне „Организатор“ или „Малива“).

1.2.Кампанията се провежда със съдействието на „МЕДИЯПОСТ ХИТ МЕЙЛ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, със седалище и адрес на управление в град София, бул. „Петър Дертлиев“ №25, ет. 2, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 131468795.

1.3. Кампанията се провежда в съответствие с разпоредбите на настоящите Официални правила („Официални правила“), които са обвързващи и задължителни за всички Участници в нея. Общите условия ще бъдат публикувани и ще бъдат достъпни за целия период на Кампанията в уебсайта на играта, който може да се достъпи на следния интернет адрес: https://promo.maliva.eu/ . Организаторът на Кампанията си запазва правото да допълва или изменя Общите условия, като промените влизат в сила след предварителното им публикуване в приложението.

1.4. С участието си в Кампанията всеки Участник декларира, че е запознат с настоящите Официални правила и че приема да ги спазва. Участниците следва да спазват и съблюдават всички условия, срокове и изисквания, посочени в настоящите Официални правила.

 

Чл. 2. – Период и място на провеждане на Кампанията

2.1. Кампанията се организира и провежда на територията на Република България.

2.2. Кампанията започва на 17 февруари 2025 г. и се провежда до 23 март 2025 г., включително. За да участва за награда, Участникът трябва да влезе в интернет страницата на играта, достъпна на адрес: https://promo.maliva.eu/ през целия период на Кампанията, и да регистрира своята касова бележка за покупка на поне един продукт с марката „Малива“, закупен/и  от търговски обекти на територията на Република България. След валидиране на регистрираното от Участника доказателство (касова бележка) за покупка, Участникът получава право да участва в Томбола за спечелване на награда. Томболите ще бъдат провеждани еднократно във вторник през всяка седмица от периода на Кампанията, като последната  Томбола ще бъде на 25 март 2025 г. Една успешна регистрация с една касова бележка дава право на едно участие за награда. Един Участник може да се регистрира многократно за участие в Кампанията, но с различни касови бележки. Един Участник може да спечели само една награда в една седмична Томбола. Един Участник има право да спечели до 3 (три) награди за целия период на промоционалната Кампания.

Чл. 3. – Официални правила на Кампанията

3.1. Официалните правила на Кампанията са достъпни до всеки желаещ да участва в Кампанията, безплатно и през целия период на Кампанията, по следните начини:

(1) в електронен формат, публикувани в уебстраницата на играта на адрес:https://promo.maliva.eu/ .

(2) на хартиен носител на адрес в град София 1335, бул. „Петър Дертлиев“ № 25, ет. 2, предоставяни на основание писмена молба, изпратена до Организатора.

По преценка на Организатора, Кампанията може да бъде разгласявана в публичното пространство по всякакъв начин, включително чрез рекламни и/или информационни материали. Информацията, съдържаща се в тези материали, следва да се разбира и тълкува в съответствие с настоящите Официални правила.

3.2. Организаторът си запазва правото да изменя и/или допълва настоящите Официални правила. Всяко допълнение/изменение в настоящите Официални правила се извършва с приложения към тях и публично се разгласява чрез публикуване в уебстраницата на играта, намираща се на следния адрес: https://promo.maliva.eu/. Извършените изменения влизат в сила в срок от 24 часа след тяхното публикуване.

 

Чл. 4. – Право на участие

4.1. В Кампанията могат да участват единствено физически лица, навършили 18 години към датата на регистрация, живеещи в България. Участниците трябва да регистрират данните от касов бон със закупен/и продукт/и на марката ‘‘Maliva’’ от търговските обекти на територията на Република България. Регистрацията в уебсайта на Кампанията изисква и въвеждането на име, фамилия, имейл и телефонен номер, както и качването на снимка на касовия бон. Организаторът не поема отговорност за неправилно въведени или неактуални данни на Участника.

4.2. Всеки Участник, желаещ да участва в настоящата Кампания, трябва да отговаря на следните условия:

         (1) Да се съгласи и спазва настоящите Общи условия на Кампанията;

         (2) Да е закупил продукт/и на марката „Maliva“ от търговски обекти на територията на Република България.

         (3) Да предостави при регистрация своите име, фамилия, имейл адрес и телефонен номер, а в случай на печалба и адрес, където желае да получи спечелената награда. 

        (4) Да качи снимка на касов бон с продукти на марката „Maliva“ на съответното място, определено за това в уебсайта на Кампанията ( https://promo.maliva.eu/ ).

4.3. Един Участник има право да участва само веднъж в седмична Томбола с регистрирането на един касов бон. Един Участник може да участва повече от веднъж в една седмична Томбола, в случай че е регистрирал повече от един касов бон с продукти на марката „Maliva“. Един Участник има право да спечели само 1 (една) награда от една седмична Томбола и до 3 (три) награди за целия период на  Кампанията.

4.4. В случай на въпроси към Организатора, всеки Участник може да пише в контактната форма на уебсайта, намираща се на следния адрес: https://promo.maliva.eu/contacts.

 

Чл. 5 – Механизъм на Кампанията

5.1. Условия за извършване на валидна регистрация за участие

За извършване на валидна регистрация в Кампанията следва да бъдат спазени следните изисквания:

(1)   Участникът трябва да регистрира касова бележка за покупка на продукти на марката „Maliva“, закупени в рамките на периода на Кампанията от търговски обекти на територията на Република България. Регистрацията се извършва на интернет страницата на Кампанията, на адрес: https://promo.maliva.eu/ . Преди приключване на регистрацията, Участникът следва да се запознае и съгласи с официалните Правила за участие в Кампанията. Участникът трябва да въведе следните данни по време на регистрация:

·        Име;

·        Фамилия;

·        Имейл адрес;

·        Телефонен номер;

·        Номер на касова бележка/касов бон;

·        Сума на покупката на продукти с марката „Maliva“;

·        Снимка на касов бон/касова бележка;

(2)   По време на регистрация на страницата на Кампанията, Участникът следва да прикачи снимка на своя касов бон, на която да бъдат ясно видими всички елементи, необходими за неговата валидация, в това число: име на фирмата издател на касовия бон (респективно на търговския обект, в който е била извършена покупката); име(на) на закупения(те) продукт(и) с марката „Maliva”;дата на издаване на касовия бон; пълен номер на касовия бон.

(3)   Участникът следва да изчака одобрение от администратор на приложената от него касова бележка. Касовите бележки се обработват в рамките на до 5 работни дни от регистрирането им. 

(4)   В случай че касовата бележка на Участника е валидна, то той получава право да  участва в седмична Томбола за спечелването на награда. В случай че Участникът бъде изтеглен като печеливш в Томбола, то той ще получи имейл. В имейла ще се съдържа и линк към страница, където печелившият Участник да въведе удобен за него адрес за получаване на наградата.

(5)   В случай че касовата бележка не е валидна, то Участникът няма право да предявява претенции към участие в седмична Томбола.

(6)   Касовата бележка следва да бъде запазена от Участника до края на Кампанията.

 

5.2. Условия за участие в Томбола/и 

Възможност за участие в седмична Томбола имат право да получат Участниците, които отговарят на следните условия:

(1)   Участникът следва да закупи поне един продукт/и на марката „Maliva“ от търговски обекти на територията на Република България.

(2)   Участникът следва да регистрира и приложи снимка на касовата бележка от покупката на продукти с марката „Maliva“ в уебсайта на Кампанията, намиращ се на адрес: https://promo.maliva.eu/ , през  официалния период на Кампанията – от 17 февруари 2025 г. до 23 март 2025 г., включително.

(3)   В случай че Организаторът установи нарушения по настоящите Общи условия от страна на Участник, Организаторът си запазва правото да дисквалифицира съответния Участник.

(4)   Организаторът не носи отговорност за временни технически повреди в уебсайта на Кампанията.

(5)   Регистрацията в Кампанията трябва да се реализира от Участника в рамките на официалния период на Кампанията – от 17 февруари 2025 г. до 23 март 2025 г., включително.

(6)   Организаторът не носи отговорност за регистрации, извършени след крайния срок, посочен в настоящия член.

 

Чл. 6. – Награди, предоставяни в Кампанията

6.1. В текущата Кампания ще бъдат раздадени общо 5000 бр. плюшено „Маливче“ като награди в седмични Томболи. В случай че някой от печелившите Участници не отговаря на условията, посочени в настоящите правила за получаване на наградата, то съответните награди ще останат собственост на Организатора, който се разпорежда с тях по начин, който намери за добре. 

6.2. Една успешна регистрация с една касова бележка дава право на едно участие за награда. Един Участник може да се регистрира многократно за участие в Кампанията, но с различни касови бележки. Един Участник може да спечели само една награда в една седмична Томбола. Един Участник има право да спечели до 3 (три) награди за целия период на промоционалната Кампания.

6.3. Определянето на печелившите Участници ще се осъществи на томболен принцип, като всяка валидна регистрация за участие в Кампанията ще бъде включена в една от  седмичните Томболи, провеждани всеки вторник в периода от 25 февруари 2025 г. до 25 март 2025 г. При всяка седмична Томбола ще бъдат изтеглени максимум 1000 печеливши регистрации, в случай че през предходната седмица са били регистрирани 1000 или повече напълно валидни регистрации за участие в Кампанията.

Всяка направена  регистрация ще бъде внимателно проверена от администратор в рамките на до 5 работни дни след постъпването й. Ако регистрацията е напълно коректна - тоест ако отговаря на всички условия за участие в Кампанията, тя ще бъде валидирана (одобрена) от администратор. В случай че регистрацията не отговаря на всички условия на Кампанията, тя няма да бъде одобрена за  участие  в съответната седмична Томбола.

6.4. ПЕЧЕЛИВШИТЕ Участници от седмичните Томболи ще бъдат уведомени по имейл на същия имейл адрес, който са използвали за регистрация в уебсайта на Кампанията, на адрес  https://promo.maliva.eu/ , в периода от 25 февруари 2025 г. до 26 март 2025 г., включително. Телефонните номера на печелившите Участници ще бъдат публикувани в уебсайта на Кампанията (на адрес https://promo.maliva.eu ), като последните 4 цифри от номерата ще бъдат закрити.

6.5. Наградите са както следва: общо 5000 броя плюшено „Маливче“.

6.6. „МЕДИЯПОСТ ХИТ МЕЙЛ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД следва да достави наградите до печелившите Участници, според адресите, които те сами са въвели на предоставен от Организатора интернет адрес.

6.7. Правото на печелившия Участник да получи наградата е ненаследимо и не може да се прехвърля към други лица. Наградата не може да бъде върната срещу нейната парична равностойност.

6.8. Неполучените награди се връщат към „Maliva“ чрез приемо-предавателен протокол.

6.9. Наградите ще бъдат доставени на печелившите Участници чрез куриерска фирма в срок до 14 работни дни от потвърждението на наградата към печеливш Участник и предоставянето от негова страна на коректен адрес за доставка на наградата.

6.10. Организаторът не носи отговорност за технически повреди в уебсайта на Кампанията или в прилежащата в него регистрационна форма.

6.11. Ако Организаторът установи нарушения на настоящите Общи правила от страна на Участник, включително в случаи, в които от получената от Организатора информация е видно, че Участникът не е изпълнил или е нарушил някое от условията на настоящите Общи правила, Организаторът има право да дисквалифицира Участника и да го лиши от правото да получи награда.

6.12. При подадена от Участника непълна или неточна информация за участие в Кампанията през официалния период за участие от 17 февруари 2025 г. до 23 март 2025 г., ще бъде осъществен контакт от страна на партньорската агенция на Организатора със съответните Участници, за уточняване и потвърждаване на въведените данни. Връзката ще се осъществи чрез посочения от Участника имейл адрес, като при неуспешна връзка със съответния Участник, Организаторът си запазва правото да счита регистрацията за невалидна.

 

Чл. 7. Освобождаване от участие в Кампанията.

7.1. Организаторът има право да изключи от участие в Кампанията лица, които не отговарят на условията, съдържащи се в член 4, 5 и 6.

 

Чл. 8 – Данъци и разноски

8.1.  Съгласно приложимото законодателство не се дължат никакви данъци и такси от страна на печелившите Участници.

 

Чл. 9. – Ограничение на отговорността

9.1. Организаторът е оправомощен да предприеме всички необходими мерки в случай на опит за измама в системата, злоупотреба или други опити, които могат да накърнят доброто име на Кампанията.

9.2. Организаторът на Кампанията и неговите партньори  не носят отговорност и не участват по какъвто и да е начин в каквито и да е производства, свързани с допълнителни разноски, понесени от Участник във връзка с Кампанията.

9.3. В случай на възникнал спор във връзка с валидността на извършена регистрация в Кампанията, окончателно решение по спора се приема от комитет, състоящ се от служители на Организатора.

9.4. Организаторът и партньорите му се освобождават от отговорност и в следните случаи:

(1) Онлайн регистрация в уебсайт, различен от  https://promo.maliva.eu/ , което може да доведе до непредоставяне на необходимата информация на Организатора;

(2) Регистрации, извършени извън периода на Кампанията;

(3) Каквато и да е грешка в данните, предоставени от Участниците; точността на предоставените данни за контакт е изцяло отговорност на Участниците, като Организаторът не носи отговорност за допуснати неточности и грешки, поради което последният няма каквито и да е задължения в случаите, в които не може да предостави награда от Кампанията;

(4) Организаторът и партньорите му не носят отговорност, в случай че печеливш не успее да се възползва от награда, предоставена в Кампанията;

(5) Организаторът и партньорите му не носят отговорност в случаите, в които награда не може да бъде предоставена поради некоректно или непълно попълнен имейл адрес;

(6) Организаторът и партньорите му не носят отговорност за каквито и да е искания, свързани с получаването на награда, след потвърждение на получаването й;

(7) Технически проблеми на интернет доставчика;

(8) Блокиране на имейл адреса на Участника или други проблеми с функционалността на неговия имейл;

(9)   Грешки, възникнали поради неправилната употреба на персоналните компютри или мобилни телефони на Участниците (прекъсване на захранването, грешки, генерирани от операционната система, грешки, генерирани от вируси, грешки, генерирани вследствие на използвани технологии от страна на Участника за повлияване резултатите от Кампанията);

(10) Случаите, в които определени лица не могат да участват в Кампанията изцяло или частично, ако са резултат от обстоятелства извън контрола на Организатора.

Такива обстоятелства могат да се дължат на: неточна, непълна информация, предоставена с прекъсвания, предоставена извън времето или променена по друг начин в резултат на действията на потребителите на приложението, функционирането на личните им мобилни телефони, приложения или други технологии, използвани за целите на Кампанията. Такива обстоятелства могат също така да се дължат на технически затруднения, които да окажат въздействие на оперирането на интернет връзката и/или компютърната технология и/или приложения на интернет доставчика и/или затруднения в работата на имейла, както на Организатора, така и на Участника, причинени от технически проблеми и/или тежък трафик в интернет като цяло и/или по отношение на приложението.

Такива обстоятелства могат също така да се дължат на: повреда или неизправност в мобилните и/или компютърните технологии, приложения и/или съхранена информация на Участниците или трети лица след регистрацията им в Кампанията. Такива обстоятелства могат също така да се дължат на промени в законодателството, които повлияват провеждането на Кампанията (като решения на компетентни държавни органи, военни действия, природни бедствия и други подобни събития), получените облаги от Кампанията, стойността им, начина на използване, условията за предоставяне на награди и/или изпращането им.

9.5. Участниците приемат без възражения всички решения на Организатора по отношение печелившите и евентуални промени в периода на Кампанията или други условия, касаещи участието в Кампанията. Организаторът е оправомощен да дисквалифицира Участник при неспазване на настоящите Официални правила на Кампанията или при наличие на доказателства, че съответното лице е извършило действия срещу Кампанията или с цел саботиране или проваляне на Кампанията.

 

Чл. 10. – Обработване на лични данни

10.1.С регистрацията си за участие в Кампанията, Участниците приемат и се съгласяват да спазват настоящите Официални условия.

10.2. Личните данни на всички Участници в Кампанията се обработват в съответствие с приложимото законодателство в България и Политиката за поверителност на „Maliva“, достъпна на:https://promo.maliva.eu/ .

10.3. Организаторът е администратор на личните данни, събрани във връзка с Кампанията. За целите на Кампанията личните данни на Участниците ще се обработват от „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“, с адрес: гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 200826455 (оттук насетне наричан „Администратор“),

„МЕДИЯПОСТ ХИТ МЕЙЛ БЪЛГАРИЯ“ ЕООД, със седалище и адрес на управление в град София, бул. „Петър Дертлиев“ №25, ет. 2, регистрирано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 131468795, пълномощник на Обработващия (оттук насетне наричан „Подобработващ“).

В случай че желаете да оттеглите съгласието си за обработване на личните Ви данни или да упражните някое от правата си, посочени по-долу, моля изпратете имейл към имейл адрес: [email protected] . В случай че считате, че някое от правата Ви по отношение обработването на личните Ви данни е нарушено по какъвто и да е начин, имате право да се обърнете към Комисията за защита на личните данни в България.

10.4 За целите на настоящата Кампания, Администраторът събира следните категории лични данни от Участниците, които Участниците предоставят доброволно при регистрацията:

- име и фамилия на Участника;

- имейл адрес;

- телефонен номер;

- адрес и данни за доставка на спечелена награда;

10.5. Предоставянето на горепосочените данни е необходимо изискване за участие в Кампанията, в противен случай участието няма да бъде възможно.

10.6. Организаторът ще обработва горепосочената лична информация на Участниците единствено с цел администриране на Кампанията, а именно – организиране и провеждане на Кампанията според официалните Общи правила, определяне и потвърждаване на печелившите, предоставяне на награди и изпълнение на финансовите и счетоводни задължения на Администратора.

 

10.7. Правното основание за обработката на лични данни е необходимостта от изпълнение на договор, по който Участниците в Кампанията са страни, или предприемане на стъпки по иск от страна на лицето, притежател на лични данни, преди сключването на договор (под договор се има предвид настоящите Общи условия, които определят договорни отношения между Администратора и Участниците). Организаторът може да обработва лични данни на Участниците въз основа на свое законово задължение, когато е приложимо.

10.8. Личните данни на победителите и Участниците се съхраняват в срок до 90 дни след предоставяне на наградите.

10.9. След изтичане срока на съхранение на личните данни Администраторът унищожава/изтрива личните данни от носителите за съхранение и обработка, като задължава и осигурява Обработващите лични данни да извършват същото.

10.10. Участниците имат следните права във връзка с обработването на личните им данни по повод на Кампанията:

(a) Правото да попитат „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ дали техните лични данни се обработват и да получат копие от тях, както и информация, свързана с обработката им;

(б) Правото на отправяне на искане за коригиране на неточни лични данни, свързани с тях, както и право на допълване на непълни лични данни;

(в) Правото да получат своите лични данни, които са предоставили на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ в структуриран, широко използван и машинно четим формат; ако бъде поискано и е технически осъществимо, „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ може да прехвърли тези данни на друг администратор, посочен от Участника;

(г) Правото да  поискат изтриването на личните данни, свързани с тях, когато личните данни вече не са необходими за целите, за които са били събрани или обработени по друг начин; когато са обработвани неправомерно; или когато трябва да бъдат изтрити, за да се спазят законовите задължения на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“;

(д) Правото да поискат ограничение на обработката, когато оспорват точността на личните данни за период, който позволява на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ да провери точността на данните; когато обработването е неправомерно, но Участникът не желае личните данни да бъдат изтрити, а вместо това иска ограничаване на използването им; и когато „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ вече не се нуждае от личните данни за целите на обработването, но Участникът ги изисква за установяване, упражняване или защита на правни искове.

(е) Правото да подадат жалба до надзорен орган, ако считат, че обработването на техните лични данни нарушава приложимото Българско законодателство. Компетентният надзорен орган за България е Комисията за защита на личните данни.

10.11. Участниците могат да упражнят правата си по букви от а) до е) по-горе, като подадат заявление за упражняване на съответното право по някой от следните начини, който е по-удобен за тях:

(a) По електронен път на следния адрес: [email protected] ;

или

(б) По пощата, до адреса на управление на Администратора: гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19.

10.12. Заявлението трябва да съдържа следната информация:

(a) Информация, която позволява на „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ да идентифицира Участника;

(б) Предпочитан начин на комуникация с Участника;

(в) Описание на искането.

10.12. „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ ще предостави информация за действията, предприети по приложението, в рамките на един месец от получаването на искането .

10.13. „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“ може да поиска предоставянето на допълнителна информация, необходима за проверка на самоличността на Участник или допълнителни проверки на неговото приложение.

10.14. Личните данни на Участниците могат да бъдат предоставени от Организатора на подизпълнители и доставчици на услуги, ангажирани от Организатора във връзка с организирането на Кампанията; на счетоводители, данъчни консултанти или други експерти при необходимост от изпълнение на задълженията на Организатора; на компании от корпоративната група, към която принадлежи „ИНТЕРПРЕД ПАРТНЕР АД“, в рамките на ЕС/ЕИЗ; на държавни органи в съответствие със закона; на адвокати или правни съветници в случай на спорове или други съдебни производства.

Чл. 11 – Прекратяване/Спиране на Кампанията. Форсмажорни събития

11.1. Организаторът има право да прекрати Кампанията (включително по отношение на отделен Участник) по всяко време, като обяви това съгласно Член 3, в случай на злоупотреба от страна на Участниците в Кампанията, нарушаване на Общите условия на Кампанията и/или непреодолима сила. В тези случаи не се дължи обезщетение на Участниците.

11.2. Кампанията може да бъде прекратена преди изтичане на периода й, поради настъпване на събития, които могат да се счетат за форсмажорни, включително когато Организаторът, поради причини извън контрола му, не може да осигури нормалното протичане на Кампанията.

11.3. Форсмажорни събития са всички събития, които не могат да бъдат предвидени, контролирани или предотвратени от Организатора, включително когато Организаторът, при полагане на дължимата грижа, е в невъзможност да изпълни задълженията си съгласно настоящите Официални правила поради настъпването на подобно събитие.

 

Чл. 12. – Спорове

12.1. Всички спорове, възникнали между Организатора и Участниците във връзка с провеждането на Кампанията, следва да се решават по доброволен път между страните. В случай че доброволно решение на спора не може да бъде постигнато, спорът се отнася за решаване към компетентните съдилища в България.

12.2. Жалби по отношение провеждането на Кампанията могат да се изпращат на адреса на Организатора в гр. Гоце Делчев, ул. Волак № 19 до 25 септември 2025 г. Организаторът няма да взема под внимание жалби, изпратени след посочения срок.

 

Чл. 13. – Разни

13.1. Решенията на Организатора по отношение Кампанията са окончателни и валидно обвързващи всички Участници.

13.2. Непредоставените награди в хода на Кампанията остават собственост на Организатора, който се разпорежда с тях по начин, който намери за добре.

13.3. Организаторът е оправомощен да предприеме необходимите действия в случай на опит за измама, злоупотреба или какъвто и да е друг опит за извършване на действия, които биха могли да накърнят доброто име на Кампанията или да доведат до възникване на разходи във връзка с провеждане на Кампанията.



Краен срок за участие: 23 Март 2025

Подобни игри





Участвай

Коментирай


Публикувай