ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА
“Играй с Libresse! Сподели своята #преВРЪЗКА на друго ниво!”
3 февруари 2025 г., 00:00 часа – 16 март 2025 г., 23:59 часа
РАЗДЕЛ 1. ОРГАНИЗАТОР
1.1. Организаторът на кампанията “Играй с Libresse! Сподели своята #преВРЪЗКА на друго
ниво!” (наричана по-нататък „Кампанията”) е „Фъсс“ ООД, със седалище в София, бул. България
102, регистрирано в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ с ЕИК 206708691, с ДДС номер
BG206708691.
1.2. Възложител на Кампанията е “Фортуна КОМ” EООД, регистрирано в Търговския регистър
и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел към Агенцията по вписванията с ЕИК:
131538998, със седалище и адрес на управление град София, бул. „Ботевградско шосе“ № 247.
1.3. Участниците в Кампанията са длъжни да се съобразят с Официалните правила на
Кампанията (наричани по-долу "Официални правила" или "Правила"). Правилата ще бъдат
публикувани съгласно приложимото законодателство в България, на адрес в интернет
www.libresse.bg.
1.4. Организаторът си запазва правото да променя Правилата по време на провеждането на
Кампанията, както и да прекрати Кампанията във всеки един момент. В такива случаи
Организаторът ще информира официално обществеността за това по същия начин, по който е
била информирана първоначално. Промените ще бъдат обявени поне 24 часа преди влизането
им в сила.
РАЗДЕЛ 2. ПРЕДМЕТ И СРОК НА КАМПАНИЯТА
2.1. Кампанията се организира и провежда в периода 3 февруари 2025 г. – 16 март 2025 г.,
включително (наричан по-нататък "Период на Кампанията").
2.2. Кампанията ще се проведе в съответствие с настоящите Официални правила.
2.3. Организаторът си запазва правото да променя Периода на кампанията, но не преди да го
е обявил публично, както е посочено в раздел 1 по-горе.
РАЗДЕЛ 3. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
3.1. Кампанията се организира и провежда на територията на Република България. В Кампанията
може да участва всяко дееспособно физическо лице (наричано по-долу за краткост „Участник“),
което отговаря едновременно на следните условия:
3.1.1. навършило е 18 години;
3.1.2. предоставило е изрично съгласие с условията на Кампанията и е съгласно личните му данни
да бъдат обработвани за целите на Кампанията;
ESSITY INTERNAL
3.1.3. не е лице, свързано с Организатора.
3.2. Свързани с Организатора лица са лицата, които са съдружници или акционери в дружеството
на Организатора, или които работят по трудово правоотношение или са в друг вид договорни
отношения с Организатора, или са заети в дейност, свързана с реализацията, осигуряването и
администрирането на Кампанията, или са в пряка родствена връзка със служителите на
Организатора.
3.2.1. Под „пряка родствена връзка” следва да се разбира: роднини по права линия без
ограничение на степените, роднини по съребрена линия до четвърта степен, включително, и по
сватовство до трета степен, включително, както и лица, между които осиновяването създава
отношения на роднини по права линия или на братя и сестри.
3.3. С включването си в Кампанията, участниците се обвързват с Правилата, потвърждават, че са
ги прочели, разбрали и ги приемат безусловно, съгласяват се да спазват условията и сроковете
на Кампанията и декларират, че имат навършени 18 години.
3.4. Печелившите участници ще бъдат уведомени чрез съобщение, изпратено до техния профил
в Instagram/Facebook. В това съобщение ще бъде предоставена информация за начина, по който
могат да заявят своето съгласие за предоставяне и обработка на личните им данни (напр. име,
адрес за доставка) за целите на Кампанията и получаване на наградите. Данните ще се
предоставят доброволно от участниците чрез изпращане на съобщение до посочения имейл
адрес на Организатора.
3.4.1. С предоставянето на своите данни, участниците дават свободно изразено, конкретно и
информирано съгласие личните им данни да бъдат обработвани от Организатора единствено за
целите на Кампанията, съгласно изискванията на Раздел 8 и приложимото законодателство.
Организаторът няма да обработва лични данни на участниците без тяхното изрично съгласие.
РАЗДЕЛ 4. МЕХАНИЗЪМ НА КАМПАНИЯТА
4.1. Кампанията НЕ е обвързана с покупка.
4.2. За да участва в Кампанията, всеки участник следва да направи следните стъпки:
Механизъм за участие:
4.2.1. В периода на Кампанията да направи снимка, описваща най-добре как връзката с бранда
Libresse му помага да създаде „#преВРЪЗКА на друго ниво!“ със своите близки. Всеки участник
трябва да качи снимката на история в личния си профил във Facebook или Instragram с хаштаг
#преВРЪЗКА и таг в Instagram и/или Facebook @LibresseBulgaria. НЕ е задължително профилът на
участника да бъде публичен. Историята може да представя връзката в различни аспекти
(например: връзка между партньори, приятелска връзка, професионална връзка в работна среда
и т.н.).
Пример за снимка:
• Снимка или колаж, на които една жена звъни на приятелката си от тоалетната на
заведението, спешно молейки я да донесе превръзки.
ESSITY INTERNAL
• Мъж, който се прибира вкъщи и пада на колене с пакет превръзки Libresse в ръка в знак
на признателност към своята партньорка.
Целта е да отразява как брандът Libresse помага на хората да създадат необикновена,
оригинална, специална връзка „на друго ниво“, като участниците имат свободата да
интерпретират предизвикателството и да бъдат креативни.
4.2.2. Всички опити за измама (например: качване на една и съща история снимка от един
профил, като под една и съща се има предвид не само снимката, но и контекстът – той трябва да
бъде различен във всяка история; качването/споделянето няколко пъти на една и съща история
снимка от няколко профила) няма да бъдат взети под внимание при избирането на печелившите.
В случай на качване на еднакви или идентични сторита от един или различни профили, ще бъде
взето предвид единствено първото публикувано стори.
4.3. Участникът се задължава да спазва следните изисквания при създаване и качване на
съдържание (истории) в Instagram и/или Facebook като част от предизвикателството:
4.3.1. Историите не трябва да съдържат нецензурирано или неподходящо съдържание,
включително, но не само:
- Обидни, дискриминационни или насилствени изказвания.
- Неприлични изображения, видеа или текстове.
4.3.2. Съдържанието не трябва да злепоставя, накърнява репутацията или уронва престижа на
бранда Libresse, както и свързаните с него продукти и услуги.
4.3.3. Забранява се използването на вулгарен, обиден или неуместен език в текста, гласовите
съобщения, надписите или всякакви други форми на комуникация в историите.
4.4. В случай на нарушение на тези изисквания, организаторът на кампанията си запазва правото:
4.4.1. Да откаже приемане на съответната история като част от предизвикателството.
4.4.2. Да предприеме съответните действия, включително, но не само, отстраняване на участника
от кампанията.
4.5. Датата на публикацията на участващите в Кампанията трябва да е в рамките на периода
3 февруари 2025 г., 00:00 часа – 16 март 2025 г., 23:59 часа.
4.6. Печелившите участници ще бъдат избрани на случаен принцип, съгласно Правилата на
кампанията, които са достъпни за всички участници на сайта www.libresse.bg . Тегленето на
наградите ще се извършва в края на всяка седмица от шестседмичния период на кампанията,
както следва: първо ще се теглят комплектите с продукти Libresse, след това уред за коса Dyson
Airwrap. Най-голямата награда – iPhone 16 PRO MAX – ще бъде изтеглена в последната седмица
на кампанията.
4.7. Публикациите, които не отговарят на посочените по-горе условия, няма да бъдат зачитани
за валидни и няма да участват в разпределянето на наградите.
РАЗДЕЛ 5. НАГРАДИ
5.1. За целия период на Кампанията ще бъдат раздадени общо 68 (шестдесет и осем) броя
награди, както следва:
ESSITY INTERNAL
• 2 /два/ броя iPhone 16 PRO MAX всеки на стойност 3000 лв. с ДДС.
• 6 /шест/ броя Dyson Airwrap уреди за коса всеки на стойност 1200 лв. с ДДС
• 60 /шестдесет/ броя комплекта продукти Libresse на стойност 72 лв. с ДДС по официална
ценова листа на Фортуна КОМ ЕООД съм 03.02.2025г. Всеки комплект съдържа следните
продукти:
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Aloe Vera&Camomile Duo 20бр. - 1 пакет
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Normal Duo 20брл - 1 пакет
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Long Duo 16бр. - 1 пакет
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse Natural Care Normal duo 20бр. - 1 пакет
нощни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Goodnight 8бр. - 1 пакет
нощни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Goodnight X-LARGE 8бр. - 1 пакет
нощни дамски превръзки за цикъл Libresse MAXI Goodnight 10бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Natural Care 20бp. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Multistyle Normal 30бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse So slim 32бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Regular 32бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Black 30бр. - 1 пакет
*Посочените в уебсайта и на рекламните материали на Кампанията изображения на награди са
с илюстративен характер.
РАЗДЕЛ 6. ТЕГЛЕНЕ НА НАГРАДИ
6.1. Тегленето на всички награди ще се извърши на случаен принцип, с помощта на софтуер.
6.2. Всяка седмица (на 10.02.25 г., 17.02.25 г., 24.02 25 г., 03.03.25 г., 10.03.25 г. и 17.03.25 г.) през
периода на Кампанията - 03.02 – 16.03.2025 г. ще бъдат теглени по 10 /десет/ награди – комплект
продукти Libresse. Във всяко теглене след първата седмица ще участват както ново качените
сторита от съответната седмица, така и неспечелилите сторита от предходните седмици.
6.2.1. Пeчелившите ще бъдат обявени официално в социалните мрежи на Libresse
Bulgaria, както и на уебсайта www.libresse.bg съответно на 11.02.25 г., 18.02.25 г., 25.02 25
г., 04.03.25 г., 11.03.25 г. и 18.03.25 г.
6.3. Всяка седмица (на 10.02.25 г., 17.02.25 г., 24.02 25 г., 03.03.25 г., 10.03.25 г. и 17.03.25 г.) през
периода на Кампанията - 03.02 – 16.03.2025 г. ще бъде теглена по 1 /една/ награда – Dyson
Airwrap уред за коса. Във всяко теглене след първата седмица ще участват както ново качените
сторита от съответната седмица, така и неспечелилите сторита от предходните седмици.
6.3.1. Печелившите ще бъдат обявени официално в социалните мрежи на Libresse
Bulgaria, както и на уебсайта www.libresse.bg съответно на 11.02.25 г., 18.02.25 г., 25.02 25
г., 04.03.25 г., 11.03.25 г. и 18.03.25 г.
6.4. Печелившите на iPhone 16 PRO MAX - 2 /два/ броя, ще бъдат изтеглени на 17.03.2025 г. В това
теглене ще участват всички сторита, които не са спечелили през предходните седмици, както и
ново качените сторита от последната седмица на кампанията.
ESSITY INTERNAL
6.4.1. Печелившите ще бъдат обявени официално в социалните мрежи на Libresse
Bulgaria, както и на уебсайта www.libresse.bg на 18.03.2024 г.
6.5. Всеки участник в кампанията може да спечели само една награда.
6.6.Всички изпълнили условията участници ще бъдат включени в тегленето на съответните
награди.
6.7. За всяко от тегленията на томбола за награди ще бъдат определяни и по 50 (петдесет)
резервни печеливши участници. По реда на тяхното изтегляне те ще заменят някой от
печелившите участници.
6.8. Всеки от резервните печеливши участници може да замести предходния изтеглен, при
условие, че същият не може да бъде открит или по друга причина не може да получи награда,
съгласно условията на настоящите Правила.
6.9. В случай, че резервните участници бъдат изчерпани и са останали нераздадени награди от
тегленето на томболата, допълнителни резервни участници няма да бъдат теглени и оставащите
награди няма да бъдат раздавани.
*Изтеглените участници от една награда, не могат да участват повторно в теглене за друга такава.
РАЗДЕЛ 7. УВЕДОМЯВАНЕ НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ И ДОСТАВКА НА НАГРАДИТЕ
7.1. Печелившите участници в Кампанията се уведомяват за наградата си лично със съобщение
или коментар в социалната мрежа, в която са взели участие. Представител на Организатора се
свързва с печелившия участник в срок от 5 /пет/ работни дни от провеждане на съответното
теглене.
7.2. Имената на печелившите участници и спечелената награда ще бъдат публикувани на
Уебсайта и в социалните мрежи на Libresse Bulgaria на датата, определена за обявяване на
печелившите.
7.3. В случай, че спечелилият награда участник не може да бъде открит в указания 5-дневен срок,
по независещи от Организатора причини, или откаже наградата си, спечелилият губи правото да
получи наградата си. В този случай Организаторът има право да я предостави на друг участник,
отговарящ на условията на Кампанията и изтеглен като резервен печеливш.
7.4. Първият резервен печеливш участник следва да бъде потърсен в социалната мрежа, в която
е взел участие от представител на Организатора три пъти, до 3 (три) работни дни след изтичането
на 5-дневния срок за свързване с печелившия участник, описан в чл. 7.3. В случай, че
печелившият резервен участник не бъде открит, се преминава към следващия резервен
печеливш участник и т.н. до изчерпване на резервните печеливши.
7.5. Наградите се изпращат до спечелилия участник в срок до 20 работни дни (при отсъствие на
независими от Организатора причини за забавяне) след като представител на Организатора се е
свързал с участника и е получил информация за валиден имейл адрес/ адрес за доставка.
7.6. При предоставяне на личен адрес за доставка, наградите могат да бъдат получени и от друго
лице, живущо на същия адрес, без допълнителни условия. Ако е предоставен адрес до офис на
доставчик, получателят следва да спазва условията за получаване на конкретния доставчик.
ESSITY INTERNAL
7.7. Не се допуска замяна на спечелена награда с паричната ѝ равностойност или с друга награда.
7.8. Съгласно разпоредбите на Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ)
в сила от 1 януари 2019 година, на облагане подлежат парични и предметни награди на стойност
над 100 (сто) лв. без ДДС, получени от физически лица чрез игри, състезания и конкурси, които
не са предоставени от работодател или възложител. Спечелилият такава награда участник трябва
да предостави на Организатора или подизпълнителя следните данни: трите имена, ЕГН и
валиден пощенски адрес, тъй като Организаторът е задължен да декларира на годишна база
изплатените суми за парични и предметни награди (над 100 лева без ДДС) в декларация по чл.73
от ЗДДФЛ. В случай, че печелившият участник откаже да предостави изискваните данни,
Организаторът си запазва правото да откаже да изпрати наградата .
РАЗДЕЛ 8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
8.1. Администратор на предоставените от участниците лични данни за участие в Кампанията е
Възложителят на кампанията “Фортуна КОМ” EООД, Организаторът „Фъсс“ ООД е в ролята си на
Обработващ личните данни.
8.2. Доброволното предоставяне на лични данни (име; фамилия; e-mail; телефонен номер) от
страна на печелившите участници e необходимо условие за получаване на награда в Кампанията.
Предоставените данни ще бъдат използвани в рамките на Кампанията с цел:
• организиране и провеждане на Кампанията;
• определяне и валидиране на печелившите;
• присъждането на наградите;
• деклариране на дължимия по ЗДДФЛ данък върху спечелените награди и заплащането
му към Националата агенция по приходите;
• Изпращане на наградите на печелившите участници.
8.3. След приключване на дейностите по Кампанията, всички събрани лични данни ще бъдат
унищожени в рамките на 90 дни след края на Кампанията, като те няма да се предоставят
(прехвърлят) на трети лица и няма да се използват за никакви други цели до тяхното
унищожаване, с изключение на участието в Кампанията.
8.4. Организаторът е предприел необходимите технически и организационни мерки за защита
на личните данни на участниците. При оценяване на подходящото ниво на сигурност се вземат
предвид най-вече рисковете, свързани с обработката на лични данни, генерирани най-вече
непреднамерено или незаконно, чрез неразрешено унищожаване, загуба, промяна, разкриване
или неразрешен достъп до предадени лични данни, съхранявани или обработени. Чрез участие
в Кампанията, участниците се съгласяват да предоставят личните си данни на Организатора
и/или търговските дружества, участващи в организирането на тази Кампания, с цел включване
на тези лични данни в базата данни на Възложителя, управлявана от Организатора с цел участие
в Кампанията, идентифициране и валидиране като победител, предаване и получаване на
наградата.
ESSITY INTERNAL
8.5. Личните данни на печелившите участници в Кампанията ще бъдат обработвани в
съответствие със законовите разпоредби относно защитата на физическите лица по отношение
на обработката на лични данни и относно свободното движение на тези данни.
8.6. Печелившите участници се съгласяват, че техните имена, част от телефонен номер и
спечелена награда ще бъдат публикувани на Уебсайта на датата, определена за обявяване на
печелившите.
8.7. За да осигури честна и прозрачна обработка, Обработващият гарантира следните права на
участниците, свързани с личните им данни, по време на Кампанията:
• правото да оттеглят съгласието си за обработване по всяко време, без това да засяга
законността на обработката по силата на съгласието преди неговото оттегляне;
• правото да изискват достъп до личните си данни;
• правото да изискват корекции на личните си данни;
• правото да изискват изтриване на личните им данни;
• правото да се ограничи обработването на данните им;
• правото да се противопоставят на обработката, освен ако правните разпоредби не
предвиждат друго;
• правото на преносимост на данните;
• правото да подадат жалба в Националния надзорен орган – Комисията за защита на
личните данни (КЗЛД), находяща се на адрес: гр. София, бул. Цветан Лазаров № 2.
8.8. Участниците могат да упражняват своите права, споменати по-горе чрез писмено заявление,
датирано, подписано и адресирано до Обработващия личните данни на адрес: София, бул.
България 102. При подаване на заявлението от упълномощено лице към заявлението се прилага
и нотариално заверено пълномощно. Организаторът може да откаже упражняване на права от
участника, ако молбата поставя Организатора в нарушение на задълженията му съгласно
приложимите закони, подзаконови актове или кодекс за добри практики.
РАЗДЕЛ 9. ПРЕДСРОЧНО ПРЕКРАТЯВАНЕ НА КАМПАНИЯТА
9.1. Кампанията може да бъде прекратена предсрочно от Организатора при наличие на
форсмажорни обстоятелства, независещи от него.
9.2. Кампанията може да бъде прекратена предсрочно и по решение на Организатора, като той
се задължава да обяви публично това си решение на официалната страница на Кампанията
www.libresse.bg поне 24 часа преди прекратяване на Кампанията.
ESSITY INTERNAL
РАЗДЕЛ 10. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
10.1. Организаторът има правото да предприема необходимите мерки, в случаите на умишлена
измама, злоупотреба и други опити, които биха могли да повлияят на имиджа и разходите за
тази Кампания. Всеки участник, който се опита или наруши правилата на Кампанията ще бъде
автоматично дисквалифициран от Организатора. Решението за дисквалификация е изцяло на
Организатора, като Организаторът не дължи обяснение за начините на определяне на опит за
нарушаване или нарушение на правилата на Кампанията.
10.2 В случай, че възникнат спорове между Организатора и участниците в Кампанията, те ще
бъдат решавани по взаимно съгласие. Ако решение по взаимно съгласие е невъзможно, страните
ще решат спора чрез компетентните съдебни органи.
10.3. В случай, че за някой от участниците бъде доказано от Организатора и/или неговите
представители, че е спечелил награда с помощта на измама, Организаторът има право да търси
обезщетение за направените разходи по време на процедурата за определяне на победителите
и изпращане на наградите.
10.4. Организаторът не носи отговорност за ситуации, в които победителите са предоставили
неправилен или непълен адрес за доставка, телефонен номер или имейл адрес, което е довело
до невъзможност пратката да бъде доставена или до затруднения в осъществяването на контакт
с тях.
10.5. Организаторът не носи отговорност за ситуации, в които победителите са предоставили
неверни или чужди лични данни (например име или телефонен номер), което е довело до
невъзможност те да бъдат идентифицирани или да получат наградата си съгласно изискванията
на доставчика.
10.6. Организаторът не носи отговорност за прекъсвания в работата на платформата на
Кампанията в случаите, когато това се дължи на фактори, независещи от Организатора, като
прекъсвания на електричеството, прекъсване на интернет връзката и др.
10.7. Организаторът не носи отговорност в случай на забавяния, прекъсвания или невъзможност
в изпълнението в срок на етапи или части от кампанията, поради настъпили форсмажорни
обстоятелства.
Настоящите Официални правила влизат в сила на 03.02.2025 г от 0:00.
гр. София
Условия за участие
ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА НА КАМПАНИЯТА
“Играй с Libresse! Сподели своята #преВРЪЗКА на друго ниво!”
3 февруари 2025 г., 00:00 часа – 16 март 2025 г., 23:59 часа
РАЗДЕЛ 1. ОРГАНИЗАТОР
1.1. Организаторът на кампанията “Играй с Libresse! Сподели своята #преВРЪЗКА на друго
ниво!” (наричана по-нататък „Кампанията”) е „Фъсс“ ООД, със седалище в София, бул. България
102, регистрирано в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ с ЕИК 206708691, с ДДС номер
BG206708691.
1.2. Възложител на Кампанията е “Фортуна КОМ” EООД, регистрирано в Търговския регистър
и Регистъра на юридическите лица с нестопанска цел към Агенцията по вписванията с ЕИК:
131538998, със седалище и адрес на управление град София, бул. „Ботевградско шосе“ № 247.
1.3. Участниците в Кампанията са длъжни да се съобразят с Официалните правила на
Кампанията (наричани по-долу "Официални правила" или "Правила"). Правилата ще бъдат
публикувани съгласно приложимото законодателство в България, на адрес в интернет
www.libresse.bg.
1.4. Организаторът си запазва правото да променя Правилата по време на провеждането на
Кампанията, както и да прекрати Кампанията във всеки един момент. В такива случаи
Организаторът ще информира официално обществеността за това по същия начин, по който е
била информирана първоначално. Промените ще бъдат обявени поне 24 часа преди влизането
им в сила.
РАЗДЕЛ 2. ПРЕДМЕТ И СРОК НА КАМПАНИЯТА
2.1. Кампанията се организира и провежда в периода 3 февруари 2025 г. – 16 март 2025 г.,
включително (наричан по-нататък "Период на Кампанията").
2.2. Кампанията ще се проведе в съответствие с настоящите Официални правила.
2.3. Организаторът си запазва правото да променя Периода на кампанията, но не преди да го
е обявил публично, както е посочено в раздел 1 по-горе.
РАЗДЕЛ 3. ПРАВО НА УЧАСТИЕ
3.1. Кампанията се организира и провежда на територията на Република България. В Кампанията
може да участва всяко дееспособно физическо лице (наричано по-долу за краткост „Участник“),
което отговаря едновременно на следните условия:
3.1.1. навършило е 18 години;
3.1.2. предоставило е изрично съгласие с условията на Кампанията и е съгласно личните му данни
да бъдат обработвани за целите на Кампанията;
ESSITY INTERNAL
3.1.3. не е лице, свързано с Организатора.
3.2. Свързани с Организатора лица са лицата, които са съдружници или акционери в дружеството
на Организатора, или които работят по трудово правоотношение или са в друг вид договорни
отношения с Организатора, или са заети в дейност, свързана с реализацията, осигуряването и
администрирането на Кампанията, или са в пряка родствена връзка със служителите на
Организатора.
3.2.1. Под „пряка родствена връзка” следва да се разбира: роднини по права линия без
ограничение на степените, роднини по съребрена линия до четвърта степен, включително, и по
сватовство до трета степен, включително, както и лица, между които осиновяването създава
отношения на роднини по права линия или на братя и сестри.
3.3. С включването си в Кампанията, участниците се обвързват с Правилата, потвърждават, че са
ги прочели, разбрали и ги приемат безусловно, съгласяват се да спазват условията и сроковете
на Кампанията и декларират, че имат навършени 18 години.
3.4. Печелившите участници ще бъдат уведомени чрез съобщение, изпратено до техния профил
в Instagram/Facebook. В това съобщение ще бъде предоставена информация за начина, по който
могат да заявят своето съгласие за предоставяне и обработка на личните им данни (напр. име,
адрес за доставка) за целите на Кампанията и получаване на наградите. Данните ще се
предоставят доброволно от участниците чрез изпращане на съобщение до посочения имейл
адрес на Организатора.
3.4.1. С предоставянето на своите данни, участниците дават свободно изразено, конкретно и
информирано съгласие личните им данни да бъдат обработвани от Организатора единствено за
целите на Кампанията, съгласно изискванията на Раздел 8 и приложимото законодателство.
Организаторът няма да обработва лични данни на участниците без тяхното изрично съгласие.
РАЗДЕЛ 4. МЕХАНИЗЪМ НА КАМПАНИЯТА
4.1. Кампанията НЕ е обвързана с покупка.
4.2. За да участва в Кампанията, всеки участник следва да направи следните стъпки:
Механизъм за участие:
4.2.1. В периода на Кампанията да направи снимка, описваща най-добре как връзката с бранда
Libresse му помага да създаде „#преВРЪЗКА на друго ниво!“ със своите близки. Всеки участник
трябва да качи снимката на история в личния си профил във Facebook или Instragram с хаштаг
#преВРЪЗКА и таг в Instagram и/или Facebook @LibresseBulgaria. НЕ е задължително профилът на
участника да бъде публичен. Историята може да представя връзката в различни аспекти
(например: връзка между партньори, приятелска връзка, професионална връзка в работна среда
и т.н.).
Пример за снимка:
• Снимка или колаж, на които една жена звъни на приятелката си от тоалетната на
заведението, спешно молейки я да донесе превръзки.
ESSITY INTERNAL
• Мъж, който се прибира вкъщи и пада на колене с пакет превръзки Libresse в ръка в знак
на признателност към своята партньорка.
Целта е да отразява как брандът Libresse помага на хората да създадат необикновена,
оригинална, специална връзка „на друго ниво“, като участниците имат свободата да
интерпретират предизвикателството и да бъдат креативни.
4.2.2. Всички опити за измама (например: качване на една и съща история снимка от един
профил, като под една и съща се има предвид не само снимката, но и контекстът – той трябва да
бъде различен във всяка история; качването/споделянето няколко пъти на една и съща история
снимка от няколко профила) няма да бъдат взети под внимание при избирането на печелившите.
В случай на качване на еднакви или идентични сторита от един или различни профили, ще бъде
взето предвид единствено първото публикувано стори.
4.3. Участникът се задължава да спазва следните изисквания при създаване и качване на
съдържание (истории) в Instagram и/или Facebook като част от предизвикателството:
4.3.1. Историите не трябва да съдържат нецензурирано или неподходящо съдържание,
включително, но не само:
- Обидни, дискриминационни или насилствени изказвания.
- Неприлични изображения, видеа или текстове.
4.3.2. Съдържанието не трябва да злепоставя, накърнява репутацията или уронва престижа на
бранда Libresse, както и свързаните с него продукти и услуги.
4.3.3. Забранява се използването на вулгарен, обиден или неуместен език в текста, гласовите
съобщения, надписите или всякакви други форми на комуникация в историите.
4.4. В случай на нарушение на тези изисквания, организаторът на кампанията си запазва правото:
4.4.1. Да откаже приемане на съответната история като част от предизвикателството.
4.4.2. Да предприеме съответните действия, включително, но не само, отстраняване на участника
от кампанията.
4.5. Датата на публикацията на участващите в Кампанията трябва да е в рамките на периода
3 февруари 2025 г., 00:00 часа – 16 март 2025 г., 23:59 часа.
4.6. Печелившите участници ще бъдат избрани на случаен принцип, съгласно Правилата на
кампанията, които са достъпни за всички участници на сайта www.libresse.bg . Тегленето на
наградите ще се извършва в края на всяка седмица от шестседмичния период на кампанията,
както следва: първо ще се теглят комплектите с продукти Libresse, след това уред за коса Dyson
Airwrap. Най-голямата награда – iPhone 16 PRO MAX – ще бъде изтеглена в последната седмица
на кампанията.
4.7. Публикациите, които не отговарят на посочените по-горе условия, няма да бъдат зачитани
за валидни и няма да участват в разпределянето на наградите.
РАЗДЕЛ 5. НАГРАДИ
5.1. За целия период на Кампанията ще бъдат раздадени общо 68 (шестдесет и осем) броя
награди, както следва:
ESSITY INTERNAL
• 2 /два/ броя iPhone 16 PRO MAX всеки на стойност 3000 лв. с ДДС.
• 6 /шест/ броя Dyson Airwrap уреди за коса всеки на стойност 1200 лв. с ДДС
• 60 /шестдесет/ броя комплекта продукти Libresse на стойност 72 лв. с ДДС по официална
ценова листа на Фортуна КОМ ЕООД съм 03.02.2025г. Всеки комплект съдържа следните
продукти:
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Aloe Vera&Camomile Duo 20бр. - 1 пакет
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Normal Duo 20брл - 1 пакет
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Long Duo 16бр. - 1 пакет
дневни дамски превръзки за цикъл Libresse Natural Care Normal duo 20бр. - 1 пакет
нощни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Goodnight 8бр. - 1 пакет
нощни дамски превръзки за цикъл Libresse ULTRA Goodnight X-LARGE 8бр. - 1 пакет
нощни дамски превръзки за цикъл Libresse MAXI Goodnight 10бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Natural Care 20бp. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Multistyle Normal 30бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse So slim 32бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Regular 32бр. - 1 пакет
ежедневни дамски превръзки Libresse Black 30бр. - 1 пакет
*Посочените в уебсайта и на рекламните материали на Кампанията изображения на награди са
с илюстративен характер.
РАЗДЕЛ 6. ТЕГЛЕНЕ НА НАГРАДИ
6.1. Тегленето на всички награди ще се извърши на случаен принцип, с помощта на софтуер.
6.2. Всяка седмица (на 10.02.25 г., 17.02.25 г., 24.02 25 г., 03.03.25 г., 10.03.25 г. и 17.03.25 г.) през
периода на Кампанията - 03.02 – 16.03.2025 г. ще бъдат теглени по 10 /десет/ награди – комплект
продукти Libresse. Във всяко теглене след първата седмица ще участват както ново качените
сторита от съответната седмица, така и неспечелилите сторита от предходните седмици.
6.2.1. Пeчелившите ще бъдат обявени официално в социалните мрежи на Libresse
Bulgaria, както и на уебсайта www.libresse.bg съответно на 11.02.25 г., 18.02.25 г., 25.02 25
г., 04.03.25 г., 11.03.25 г. и 18.03.25 г.
6.3. Всяка седмица (на 10.02.25 г., 17.02.25 г., 24.02 25 г., 03.03.25 г., 10.03.25 г. и 17.03.25 г.) през
периода на Кампанията - 03.02 – 16.03.2025 г. ще бъде теглена по 1 /една/ награда – Dyson
Airwrap уред за коса. Във всяко теглене след първата седмица ще участват както ново качените
сторита от съответната седмица, така и неспечелилите сторита от предходните седмици.
6.3.1. Печелившите ще бъдат обявени официално в социалните мрежи на Libresse
Bulgaria, както и на уебсайта www.libresse.bg съответно на 11.02.25 г., 18.02.25 г., 25.02 25
г., 04.03.25 г., 11.03.25 г. и 18.03.25 г.
6.4. Печелившите на iPhone 16 PRO MAX - 2 /два/ броя, ще бъдат изтеглени на 17.03.2025 г. В това
теглене ще участват всички сторита, които не са спечелили през предходните седмици, както и
ново качените сторита от последната седмица на кампанията.
ESSITY INTERNAL
6.4.1. Печелившите ще бъдат обявени официално в социалните мрежи на Libresse
Bulgaria, както и на уебсайта www.libresse.bg на 18.03.2024 г.
6.5. Всеки участник в кампанията може да спечели само една награда.
6.6.Всички изпълнили условията участници ще бъдат включени в тегленето на съответните
награди.
6.7. За всяко от тегленията на томбола за награди ще бъдат определяни и по 50 (петдесет)
резервни печеливши участници. По реда на тяхното изтегляне те ще заменят някой от
печелившите участници.
6.8. Всеки от резервните печеливши участници може да замести предходния изтеглен, при
условие, че същият не може да бъде открит или по друга причина не може да получи награда,
съгласно условията на настоящите Правила.
6.9. В случай, че резервните участници бъдат изчерпани и са останали нераздадени награди от
тегленето на томболата, допълнителни резервни участници няма да бъдат теглени и оставащите
награди няма да бъдат раздавани.
*Изтеглените участници от една награда, не могат да участват повторно в теглене за друга такава.
РАЗДЕЛ 7. УВЕДОМЯВАНЕ НА ПЕЧЕЛИВШИТЕ И ДОСТАВКА НА НАГРАДИТЕ
7.1. Печелившите участници в Кампанията се уведомяват за наградата си лично със съобщение
или коментар в социалната мрежа, в която са взели участие. Представител на Организатора се
свързва с печелившия участник в срок от 5 /пет/ работни дни от провеждане на съответното
теглене.
7.2. Имената на печелившите участници и спечелената награда ще бъдат публикувани на
Уебсайта и в социалните мрежи на Libresse Bulgaria на датата, определена за обявяване на
печелившите.
7.3. В случай, че спечелилият награда участник не може да бъде открит в указания 5-дневен срок,
по независещи от Организатора причини, или откаже наградата си, спечелилият губи правото да
получи наградата си. В този случай Организаторът има право да я предостави на друг участник,
отговарящ на условията на Кампанията и изтеглен като резервен печеливш.
7.4. Първият резервен печеливш участник следва да бъде потърсен в социалната мрежа, в която
е взел участие от представител на Организатора три пъти, до 3 (три) работни дни след изтичането
на 5-дневния срок за свързване с печелившия участник, описан в чл. 7.3. В случай, че
печелившият резервен участник не бъде открит, се преминава към следващия резервен
печеливш участник и т.н. до изчерпване на резервните печеливши.
7.5. Наградите се изпращат до спечелилия участник в срок до 20 работни дни (при отсъствие на
независими от Организатора причини за забавяне) след като представител на Организатора се е
свързал с участника и е получил информация за валиден имейл адрес/ адрес за доставка.
7.6. При предоставяне на личен адрес за доставка, наградите могат да бъдат получени и от друго
лице, живущо на същия адрес, без допълнителни условия. Ако е предоставен адрес до офис на
доставчик, получателят следва да спазва условията за получаване на конкретния доставчик.
ESSITY INTERNAL
7.7. Не се допуска замяна на спечелена награда с паричната ѝ равностойност или с друга награда.
7.8. Съгласно разпоредбите на Закона за данъците върху доходите на физическите лица (ЗДДФЛ)
в сила от 1 януари 2019 година, на облагане подлежат парични и предметни награди на стойност
над 100 (сто) лв. без ДДС, получени от физически лица чрез игри, състезания и конкурси, които
не са предоставени от работодател или възложител. Спечелилият такава награда участник трябва
да предостави на Организатора или подизпълнителя следните данни: трите имена, ЕГН и
валиден пощенски адрес, тъй като Организаторът е задължен да декларира на годишна база
изплатените суми за парични и предметни награди (над 100 лева без ДДС) в декларация по чл.73
от ЗДДФЛ. В случай, че печелившият участник откаже да предостави изискваните данни,
Организаторът си запазва правото да откаже да изпрати наградата .
РАЗДЕЛ 8. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
8.1. Администратор на предоставените от участниците лични данни за участие в Кампанията е
Възложителят на кампанията “Фортуна КОМ” EООД, Организаторът „Фъсс“ ООД е в ролята си на
Обработващ личните данни.
8.2. Доброволното предоставяне на лични данни (име; фамилия; e-mail; телефонен номер) от
страна на печелившите участници e необходимо условие за получаване на награда в Кампанията.
Предоставените данни ще бъдат използвани в рамките на Кампанията с цел:
• организиране и провеждане на Кампанията;
• определяне и валидиране на печелившите;
• присъждането на наградите;
• деклариране на дължимия по ЗДДФЛ данък върху спечелените награди и заплащането
му към Националата агенция по приходите;
• Изпращане на наградите на печелившите участници.
8.3. След приключване на дейностите по Кампанията, всички събрани лични данни ще бъдат
унищожени в рамките на 90 дни след края на Кампанията, като те няма да се предоставят
(прехвърлят) на трети лица и няма да се използват за никакви други цели до тяхното
унищожаване, с изключение на участието в Кампанията.
8.4. Организаторът е предприел необходимите технически и организационни мерки за защита
на личните данни на участниците. При оценяване на подходящото ниво на сигурност се вземат
предвид най-вече рисковете, свързани с обработката на лични данни, генерирани най-вече
непреднамерено или незаконно, чрез неразрешено унищожаване, загуба, промяна, разкриване
или неразрешен достъп до предадени лични данни, съхранявани или обработени. Чрез участие
в Кампанията, участниците се съгласяват да предоставят личните си данни на Организатора
и/или търговските дружества, участващи в организирането на тази Кампания, с цел включване
на тези лични данни в базата данни на Възложителя, управлявана от Организатора с цел участие
в Кампанията, идентифициране и валидиране като победител, предаване и получаване на
наградата.
ESSITY INTERNAL
8.5. Личните данни на печелившите участници в Кампанията ще бъдат обработвани в
съответствие със законовите разпоредби относно защитата на физическите лица по отношение
на обработката на лични данни и относно свободното движение на тези данни.
8.6. Печелившите участници се съгласяват, че техните имена, част от телефонен номер и
спечелена награда ще бъдат публикувани на Уебсайта на датата, определена за обявяване на
печелившите.
8.7. За да осигури честна и прозрачна обработка, Обработващият гарантира следните права на
участниците, свързани с личните им данни, по време на Кампанията:
• правото да оттеглят съгласието си за обработване по всяко време, без това да засяга
законността на обработката по силата на съгласието преди неговото оттегляне;
• правото да изискват достъп до личните си данни;
• правото да изискват корекции на личните си данни;
• правото да изискват изтриване на личните им данни;
• правото да се ограничи обработването на данните им;
• правото да се противопоставят на обработката, освен ако правните разпоредби не
предвиждат друго;
• правото на преносимост на данните;
• правото да подадат жалба в Националния надзорен орган – Комисията за защита на
личните данни (КЗЛД), находяща се на адрес: гр. София, бул. Цветан Лазаров № 2.
8.8. Участниците могат да упражняват своите права, споменати по-горе чрез писмено заявление,
датирано, подписано и адресирано до Обработващия личните данни на адрес: София, бул.
България 102. При подаване на заявлението от упълномощено лице към заявлението се прилага
и нотариално заверено пълномощно. Организаторът може да откаже упражняване на права от
участника, ако молбата поставя Организатора в нарушение на задълженията му съгласно
приложимите закони, подзаконови актове или кодекс за добри практики.
РАЗДЕЛ 9. ПРЕДСРОЧНО ПРЕКРАТЯВАНЕ НА КАМПАНИЯТА
9.1. Кампанията може да бъде прекратена предсрочно от Организатора при наличие на
форсмажорни обстоятелства, независещи от него.
9.2. Кампанията може да бъде прекратена предсрочно и по решение на Организатора, като той
се задължава да обяви публично това си решение на официалната страница на Кампанията
www.libresse.bg поне 24 часа преди прекратяване на Кампанията.
ESSITY INTERNAL
РАЗДЕЛ 10. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
10.1. Организаторът има правото да предприема необходимите мерки, в случаите на умишлена
измама, злоупотреба и други опити, които биха могли да повлияят на имиджа и разходите за
тази Кампания. Всеки участник, който се опита или наруши правилата на Кампанията ще бъде
автоматично дисквалифициран от Организатора. Решението за дисквалификация е изцяло на
Организатора, като Организаторът не дължи обяснение за начините на определяне на опит за
нарушаване или нарушение на правилата на Кампанията.
10.2 В случай, че възникнат спорове между Организатора и участниците в Кампанията, те ще
бъдат решавани по взаимно съгласие. Ако решение по взаимно съгласие е невъзможно, страните
ще решат спора чрез компетентните съдебни органи.
10.3. В случай, че за някой от участниците бъде доказано от Организатора и/или неговите
представители, че е спечелил награда с помощта на измама, Организаторът има право да търси
обезщетение за направените разходи по време на процедурата за определяне на победителите
и изпращане на наградите.
10.4. Организаторът не носи отговорност за ситуации, в които победителите са предоставили
неправилен или непълен адрес за доставка, телефонен номер или имейл адрес, което е довело
до невъзможност пратката да бъде доставена или до затруднения в осъществяването на контакт
с тях.
10.5. Организаторът не носи отговорност за ситуации, в които победителите са предоставили
неверни или чужди лични данни (например име или телефонен номер), което е довело до
невъзможност те да бъдат идентифицирани или да получат наградата си съгласно изискванията
на доставчика.
10.6. Организаторът не носи отговорност за прекъсвания в работата на платформата на
Кампанията в случаите, когато това се дължи на фактори, независещи от Организатора, като
прекъсвания на електричеството, прекъсване на интернет връзката и др.
10.7. Организаторът не носи отговорност в случай на забавяния, прекъсвания или невъзможност
в изпълнението в срок на етапи или части от кампанията, поради настъпили форсмажорни
обстоятелства.
Настоящите Официални правила влизат в сила на 03.02.2025 г от 0:00.
гр. София
Краен срок за участие: 16 Март 2025
Подобни игри
Участвай
Харесай:
Играй за iPhone 16 pro max, Dyson Airwrap и 60 комплекта с продукти Libresse
Оцени:
Коментирай