ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА
за участие в промоционална кампания
на Nutella
„Един за друг“
(За периода: 15.09.2024 – 31.10.2024, включително)
Участниците в Кампанията трябва да се запознаят и съгласят с условията на официалните правила, изложени по-долу (наричани за краткост „Официалните правила“)
Раздел 1. Организатор и Официални правила
Промоционалната кампания на Nutella „Един за друг“ („Промоцията“ или Кампанията”) се организира от агенция „Публисис“ ЕАД, регистрирана в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под единен идентификационен номер (ЕИК) 175432612, със седалище и адрес на управление: град София, 1618, район Витоша, бул. България 118; и адрес за кореспонденция: гр. София 1618, бул. България 118, Абакус бизнес център, ет. 5, тел. +35924340710, имейл: [email protected], наречена „Организаторът”, по възлагане от “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, КЧТ, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3 („Възложителят”).
Раздел 2. Териториален обхват на Промоцията
Промоцията се организира и провежда на територията на Република България във всички места за продажба, в които се предлагат Участващите продукти.
Раздел 3. Продължителност на Промоцията
Периодът на Промоцията е от 00:00:01 часа на 15.09.2024 до 23:59:59 часа на 15.10.2024 г. („Промоционален период“).
Раздел 4. Участващи продукти
Участващите продукти са всички видове стъклени буркани с лешниково-какаов крем Nutella независимо от грамажа („Участващ(и) продукт(и)“), закупени в рамките на Промоционалния период.
За избягване на съмнение в Промоцията няма да участват единичните пластмасови опаковки с лешниково-какаов крем Nutella от 15 g, както и други продукти, различни от Участващите продукти, включващи като част от търговското си наименование Nutella (като Nutella & Go, Nutella B-Ready и Nutella Biscuits).
Раздел 5. Механизъм на Промоцията
Всяко лице, навършило 18-годишна възраст, което е закупило Участващ продукт(и) в рамките на Промоционалния период, може да участва в Промоцията, регистрирайки касовата си бележка(и) от закупения Участващ продукт(и), в съответствие с настоящите Официални правила.
Всяка регистрирана и одобрена за участие съгласно тези Официални правила касова бележка дава право на участника, който я е регистрирал, да участва за награда съгласно чл. 5.2 от настоящите Официални правила. Доколкото в Промоцията ще бъдат раздадени различни видове награди (детайлно описани като вид и брой в чл. 5.2 по-долу) и за избягване на съмнeние, участник, който вече е спечелил седмична предметна награда (един от видовете награди в Промоцията съгласно чл. 5.2. по-долу), може да регистрира нови касови бележки и да участва и в следващо теглене. Всички регистрирани касови бележки ще участват в тегленето на големите награди в Промоцията без значение дали са спечелили седмична награда.
Eдна касова бележка дава възможност за спечелване на един вид голяма награда по раздел 5.2. по-долу.
5.1. Процедура за участие
За да осъществи валидно участие в Промоцията, участникът трябва да следва стъпките, описани по-долу. Участието в Промоцията е позволено само за покупки, направени на територията на България от места за продажба, предлагащи Участващите продукти, в рамките на Промоционалния период.
Участието се осъществява в следните стъпки:
· В рамките на Промоционалния период участникът трябва да закупи Участващ продукт(и), да направи снимка на касовата бележка от покупката и да запази касовата бележка.
· В рамките на Промоционалния период участникът трябва да влезе на сайта www.nutella.com („Сайта“) и да се регистрира, попълвайки онлайн формуляр със следните данни: български мобилен телефонен номер и имейл адрес.
· От участника ще бъде изискано да потвърди, че е навършил 18-годишна възраст, че е прочел, разбрал и се е съгласил с Официалните правила и че е прочел и разбрал информацията, засягаща обработването на лични данни в Приложение 1 към Официалните правила.
· Качената снимка от касовата бележка за закупен Участващ продукт, трябва да бъде ясна и четлива и да съдържа видими следните данни:
- името на закупения Участващ продукт(и) (т.е., Nutella/Нутела или друг подобен текст, доказващ закупуването на Участващ продукт в самостоятелна търговска опаковка и отговарящ на останалите изисквания по Раздел 4 по-горе);
- търговския обект, в който е закупен съответният Участващ продукт(и);
- номерът на касовата бележка;
- датата на касовата бележка (да е в рамките на Промоционалния период);
- стойността на закупения Участващ продукт(и).
· Касови бележки, които не съдържат или не посочват ясно тези данни или не отговарят на останалите условия на Промоцията, няма да бъдат одобрявани и ще отпадат от участие (виж и забележката в края на настоящия чл. 5.1).
· Снимките на касовите бележки ще бъдат прегледани и одобрявани от техническо лице, което ще провери дали отговарят на условията по предходната точка и на останалите условия на Промоцията. Участниците ще бъдат уведомявани чрез имейл изпратен до посочения от тях при регистрацията в Сайта и-мейл адрес, относно това дали регистрираната от тях касова бележка(и) е одобрена за участие в Промоцията или не.
· С всяка регистрирана касова бележка, която отговаря на условията на Промоцията, участникът увеличава шанса си за спечелване на награда в Кампанията. Един участник обаче може да спечели седмична награда и само една от двата вида големи награди.
· Касови бележки, които не отговарят на изискванията по-горе, ще бъдат счетени за невалидни, следователно няма да бъдат одобрявани за участие в Промоцията. Моля вижте и забележката по-долу.
· Всеки участник трябва да пази регистрираната касова бележка(и) в оригинал, за да докаже участието си в Промоцията и за да получи наградата си, ако е спечелил такава.
Забележка: За избягване на всякакво съмнение, в касовата бележка името на Участващия продукт(и) не може да бъде заместено от родови понятия, включително, но не само: захарни/шоколадови/сладкарски или друг вид изделия, течен шоколад, сладки и други подобни.
Позволява се участието с касова бележка на потребитал, който е закупил Участващия продукт(и), дори ако името Nutella не е изписано на касовата бележка, стига участникът да може да докаже, че е закупил точно продукт Nutella със съответната касова бележка.
Не се приемат за валидни касови бележки, върху които името на Участващия продукт(и) или някои от другите изискуеми данни са били добавени ръчно или преправяни допълнително.
Една касова бележка може да бъде регистрирана само веднъж (повторно регистрирани касови бележки няма да бъдат одобрявани за участие в Промоцията).
5.2. Брой и вид на наградите
Наградите в Промоцията са общо 420 (четиристотин и двадесет броя), както следва:
5.2.1. Седмични награди („Седмичните награди“): Всяка седмична награда се състои от пакет от следните продукти: :
- един брой нож за мазане Nutella;
- един брой кухненска кърпа Nutella за хляб;
- eдин брой панер Nutella за хляб.
В Промоцията са налични общо 400 (четиристотин) броя Седмични награди, като при всяко от общо четирите седмично теглене съгласно т. 5.3.1. по-долу, ще бъдат раздавани 100 седмични награди.
5.2.2. Големи награди („Големите награди“) от два вида, както следва:
Голяма награда Вид 1
- хлебопекарна (уред) (общо 10 броя);
Голяма награда Вид 2
- ваучер за участие (на едно лице) в уъркшоп „Тайните на хляба“ (общо 10 награди от този вид).
Ако поради непредвидени обстоятелства или поради причини извън контрола на Организатора и Възложителя предметните награди са увредени или дефектни, не се предвижда замяната им с друга награда или каквато и да е друга алтернатива, обезщетение или компенсация. В случая че поради непредвидени обстоятелства или причини извън контрола на Организатора и Възложителя, Голяма награда Вид 2 не може да бъде използвана от печеливш участник, не се предвижда замяна на същата с алтернатива, нито обезщетение или компенсация.
5.3. Теглене на печелившите и присъждане на наградите
В рамките на Промоцията ще се изтеглят общо 420 (четиристотин и двадесет) печеливши участници (отговарящи на изискванията на Официалните правила, регистрирали поне една валидна касова бележка, одобрена за участие към съответната дата на тегленето. Ще бъдат изтегляни и по 5 резерви за всяка от Големите награди от Вид 1 и 2, както и по 20 резерви за всяка от Седмичните награди.
Тегленията на наградите ще се осъществи в присъствието на нотариус в рамките на месец септември и октомври 2024 г., както е описано в следващата т. 5.3.1.:
5.3.1. Тегленията ще се извършват според вида на наградата, както следва:
Теглене на Седмичните награди ще бъде извършено в рамките на четири седмични тегления в Промоционалния период, а именно на следните дати: 25.09.2024 г.; 2.10.2024 г.; 9.10.2024 г.; 18.10.2024 г.
Всички регистрирани касови бележки ще участват в тегленето на Голяма награда вид 1 и Голяма награда Вид 2 без значение дали са спечелили седмична награда.
След края на Кампанията ще бъде извършено допълнително теглене за Голяма награда Вид 1- една от 10 хлебопекарни и за Голяма награда Вид 2 - ще бъдат изтеглени 10 участници, които ще участват в уъркшоп „Тайните на хляба“.
Печелившите участници ще бъдат информирани по телефон за спечелената от тях награда, като ще бъдат помолени и да предоставят информация за валиден и пълен адрес на територията на Република България. Разговорите ще бъдат записвани. При невъзможност да се установи връзка с печеливш участник, обаждането ще се повтори. Максималният брой опити за откриване са 3 – по 1 на ден, в рамките на 3 отделни дни. В случай че печелившият не може да бъде открит при тези опити, наградата ще се присъди на резерва.
При наличие на съмнения относно автентичността на снимката/сканираното копие на регистрираната касова бележка/и, може да бъде изискано предоставяне на регистрираната касова бележка/и в оригинал за валидирането на печелившия. Такава проверка може да бъде направена и преди тегленето на печелившите.
Наградата се връчва на резерва, в случай че: (i) печеливш участник е дисквалифициран, защото не може да валидира участието си, предоставяйки оригинал на регистрираната касова бележка/и, отговаряща/и на изискванията на Промоцията; (ii) Организаторът не може да се свърже с печелившия, за да го уведоми за спечелената награда съгласно условията и сроковете, посочени в Официалните правила; (iii) печеливш участник не е предоставил изискуемите данни за получаване на наградата или не отговаря на другите условия на Промоцията; (iv) печелившият участник откаже наградата; (v) печелившият участник не може да бъде открит на адреса и на телефонния номер за връзка при два независими (в отделни дни) опита за доставка на наградата; (vi) в други изрично посочени случаи в Официалните правила. Организаторът се свързва с резервите по реда на тяхното изтегляне за съответния вид награда.
В случай че останат неспечелени награди (дори след изчерпване на резервите), следващо теглене за достигане и връчване на пълния брой на предвидените за Промоцията награди няма да бъде организирано.
С цел прозрачност на резултатите от проведеното теглене и провеждането на Промоцията съгласно Официалните правила, Организаторът публикува списък на Сайта на Кампанията с инициалите на участниците, които ще получат награда от Промоцията, както и с последните четири цифри от телефонните им номера и спечелената награда. Организаторът публикува списъка след финализирането му, включително, но не само след извършване на успешно уведомяване за спечелената награда и получаването на необходимите данни за нейното изпращане.
5.4. Доставка на наградите
Всички Награди ще бъдат доставени от Организатора до печелившите участници чрез куриер на посочения от печелившия участник валиден и пълен адрес на територията на Република България. За избягване на всякакви съмнения доставки на награди до адреси извън територията на Република България НЕ се извършват.
Доставките ще бъдат осъществени в рамките на до 6 седмици, считано от датата, на която печелившият участник е посочил по телефон (в телефонния разговор с Организатора по чл. 5.3 по-горе) или е изпратил по имейл пълен адрес за доставка и другите необходими данни и след като са съгласувани всички детайли по получаването на наградата. Доставките ще бъдат реализирани в работни дни, от 9:00 до 18:00 часа.
Печелившият участник удостоверява получаването на наградата с подписа си. Организаторът и Възложителят не носят отговорност и не са задължени да доставят награда в случай на непосочен в телефонния разговор с Организатора или неизпратен по и-мейл адрес на печелившия участник в България или други необходими данни, в рамките на 7 календарни дни, след като печелившият участник е уведомен за наградата; при подаден непълен или грешен адрес или други непълни или грешни данни; ако адресът е извън територията на Република България; или в случаите, когато спечелилият наградата не може да бъде открит на адреса и на телефонния номер за връзка при два независими опита за доставка.
Големите награди Вид 2 ще бъдат връчени на печелившите Участници под формата на физически ваучер (хартиен/картонен носител) и ще бъдат изпратени по куриер до предоставения от печелившия участник валиден и пълен адрес на територията на Република България при условията на настоящия чл. 5.4.
Печелившите участници нямат право да получат паричната равностойност на спечелената награда вместо самата награда, нито имат право да променят характеристиките и параметрите на наградите.
Раздел 6. Отговорност
До степента, позволена от закона, Организаторът и Възложителят не носят отговорност в случай на явни дефекти на наградите, които не са били посочени при получаването на съответната награда от получателите. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за щети, причинени в резултат на използването на наградите. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за технически проблеми, възникнали във връзка с хостинга на Сайта по време на Промоционалния период или след неговото приключване. За участие в Промоцията е необходима връзка с интернет, имейл и валиден български мобилен телефонен номер.
Организаторът и Възложителят не носят отговорност за разходи, понесени от участниците, във връзка с участието им в Промоцията, нито за разходи, свързани с използване на наградите в Промоцията.
Раздел 7. Критерии за участие в Промоцията
В Промоцията не могат да участват служители на Организатора и/или Възложителя както и членове на техните семейства.
Организаторът и Възложителят не носят отговорност за грешки, които могат да възникнат при попълване на информация, необходима за участието в Промоцията и/или за получаване на спечелена награда (например: сгрешен телефонен номер, сгрешен имейл или адрес). Всеки печеливш, който не може да предостави доказателства за информацията, регистрирана на Сайта, ще бъде дисквалифициран, а Организаторът ще се свърже с една от резервите.
Раздел 8. Лични данни
Информация относно обработването на лични данни, извършена във връзка с Промоцията, е описана в Приложение 1 (Информация относно обработването на лични данни). Всички искания / жалби относно обработването на лични данни във връзка с Промоцията могат да бъдат подадени, както е посочено в Приложение 1.
Раздел 9. Правни спорове
До степента, позволена от закона, Организаторът и Възложителят не поемат каквато и да е отговорност за каквито и да било претенции във връзка с Промоцията, в това число за вреди, претърпени от участници в Промоцията във връзка с нея.
Всеки потенциален правен спор между Организатора и/или Възложителя, от една страна, и участниците в Промоцията, от друга страна, ще се решава по взаимно съгласие. При невъзможност за постигане на такова, спорът се решава от компетентните български съдилища.
Раздел 10. Прекратяване на Промоцията
Организаторът и Възложителят имат право да прекратят Промоцията преди изтичане на Промоционалния период, в случай че настъпят обстоятелства по смисъла на законодателството, които водят до невъзможност за Организатора и/или Възложителя да продължи провеждането на Промоцията и са извън техния контрол. В тези случаи на участниците не се дължи обезщетение или компенсация.
Раздел 11. Общи разпоредби
Копие от настоящите Официални правила ще бъде достъпно на Сайта www.nutella.com. Организаторът и Възложителят си запазват правото да допълват или променят Официалните правила, като промените влизат в сила след обявяването им на Сайта.
Всяка комуникация между Организатора и участниците във връзка с Промоцията се провежда на адреса за кореспонденция, съответно по телефон или на електронната поща на всяка страна, съответно посочени в тези Официални правила или в регистрационната форма, попълнена от участника на Уебсайта и се счита за редовна, ако е осъществена по един от посочените начини.
Приложимо право по тези официални правила е действащото законодателство на Република България.
Приложение 1
Информация относно обработването на лични данни
1. Данни относно администратора и обработващия лични данни
За целите на провеждането на Промоцията личните данни на участниците ще се обработват от: “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, действащ като клон на чуждестранния търговец FERRERO ROMANIA S.R.L., дружество с ограничена отговорност, учредено и съществуващо съгласно законодателството на Румъния, със седалище и адрес на управление Str. Barbu Vacarescu nr. 201, et. 12, sector 2, Bucuresti, Румъния, вписано в Търговския регистър на Букурещ под номер J40/7003/2006, с фискален номер RO 18621132 (наричан по – долу „Администратор“), като администратор на данните, чрез: „Публисис“ ЕАД, вписано в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под единен идентификационен номер (ЕИК) 175432612, със седалище и адрес на управление: град София 1618, бул. България 118; и адрес за кореспонденция: гр. София 1618, район Витоша, бул. България 118, Абакус бизнес център, ет. 5, тел: +359 24340710, имейл: [email protected], (наричано по – долу в това Приложение „Обработващ“ или „Агенция“), като обработващ данните. За да се свържете с Администратора за разяснения по отношение на личните данни или за упражняване на правата от субектите на данни, моля използвайте следната информация за контакт: “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, КЧТ, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, email: [email protected]
2. Категории обработвани лични данни по време на Промоцията
Във връзка с Промоцията Администраторът ще обработва следните категории лични данни на участниците:
· На всички участници в Промоцията ще бъдат обработвани следните лични данни: български мобилен телефонен номер, имейл адрес, снимка на касовите бележки и данни от касовите бележки, доказващи покупката, данни от посещението на Сайта, както и информация за навършени 18 години.
· На спечелилите награда от Промоцията в добавка към гореописаните данни, ще бъдат обработвани: три имена, ЕГН, спечелената награда, адрес в България за доставка на наградите, подпис, инициали и последните четири цифри от телефонните им номера, гласови данни (запис от телефонен разговор).
3. Цел на обработването
Личните данни на участниците в Промоцията ще се обработват, за да:
· се организира и проведе Промоцията;
· се определят и валидират печелившите;
· се присъдят или доставят наградите;
· се изпълняват данъчните, финансовите и счетоводни задължения на Администратора;
· се защитават правата и законните интереси на Администратора и/или на трети лица, включително, за да се докаже, че Промоцията е била проведена и наградите са присъдени.
4. Правно основание за обработването
Личните данни ще се обработват:
· Личните данни, предоставени от участниците и печелившите в Промоцията, ще се обработват във връзка с изпълнението на договор, сключен с всеки участник (приемането на Официалните правила на Промоцията е равносилно на сключване на договор); и
· Съхранението на лични данни след края на Промоцията и предоставянето на наградите се осъществява: (i) на основание на законния (легитимния) интерес за защита на правата и законните интереси на Администратора и/или на трети лица, включително за да може да докаже, че Промоцията е проведена и наградите са присъдени (в това число чрез публикуване на Сайта на инициалите на всеки печеливш участник, последните четири цифри от телефонния му/й номер и награда, която печели, както и запиsване на телефонните разговори с печелившите); и (ii) на основание на законовите задължения, свързани с данъчните, финансовите и счетоводните закони, изискващи счетоводните документи да се съхраняват за определен период от време.
5. Получатели на лични данни
Личните данни, събрани от Администратора по време на Промоцията, се разкриват на Агенцията с цел провеждането ѝ, както и на контролните органи, до степен, необходима за спазване на законовите задължения. Освен това личните данни могат да бъдат разкрити, само ако е необходимо, на следните категории трети лица:
· Дружества, които предоставят продукти и услуги на Администратора и/или Агенцията, като системи за информационни технологии и свързаните с тях доставчици по поддръжка, включително телекомуникационни доставчици, услуги за съхраняване на информация и възстановяване при бедствия, услуги във връзка с киберсигурността, както и други аутсорсинг доставчици на услуги, каквото е съхраняването на информация „в облака“ или на носители извън офисите на Администратора и Агенцията;
· други лица като регулаторни органи, счетоводители, одитори, адвокати, нотариуси или други външни експерти, в случай че тяхната дейност изисква такава информация;
· Куриери, на които е възложена доставката на наградите до печелившите;
· Лица, които предоставят продукти и услуги за нуждите на Промоцията (като центрове за връзка с клиенти – за уведомяване на печелившите участници за спечелените награди).
· Лицата (агенция и специалисти пекари/кулинари, които ще преподават по време на уъркшопа), които съдействат с организацията на провеждането на събитието, участие в което се предоставя като Голяма награда Вид 2 в Промоция
Лицата, на които са предоставени или които получават достъп до лични данни на участниците съгласно гореописаното, са ограничени (по закон и/или по договор) във възможността си да използват личните данни. Администраторът гарантира, че всички трети лица, на които личните данни се разкриват доброволно, са длъжни да спазват задълженията за конфиденциалност и сигурност в съответствие с настоящото Приложение към Официалните правила и приложимите нормативни актове (с цел избягването на съмнение, това не може да се приложи, когато разкриването не е по решение на Администратора).
Освен описаното по-горе, Администраторът няма да споделя никаква част от личните данни, обработвани във връзка с Промоцията, с трети лица, без да уведоми субектите на данни или, ако е приложимо, без да е получил тяхното предварително съгласие.
6. Период на съхранение на личните данни
Личните данни на участниците, които не са печеливши, ще бъдат съхранявани от Обработващия 90 дни след края на Промоцията, освен ако приложимото законодателство не предвижда по-дълъг срок за съхранение с оглед изпълнение на законови задължения или за защита на права и законни интереси на Администратора и/или на трето лице, включително в случай на правен спор. Личните данни на печелившите Участници ще бъдат съхранявани в съответствие с приложимите законови разпоредби във финансовата и счетоводната сфера: (i) когато личните данни са включени в счетоводни регистри и финансови отчети, включително документи за данъчен контрол, одит и последващи финансови инспекции – 10 години, считано от 1 януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят; (ii) когато личните данни са включени в други носители на счетоводна информация – 3 години, считано от 1 януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят. Записите от телефонните разговори с печелившите участници, ще се съхраняват за период от 30 (тридесет) дни, считано от датата на провеждане на разговора. След изтичане на сроковете за съхранение на личните данни Администраторът премахва или унищожава тези данни от средствата за обработване и съхранение и налага подобни задължения на обработващите, при спазване на приложимото законодателство.
7. Предаване на данни в трети държави
Данните на участниците в Промоцията няма да се предават в трети държави извън Европейското икономическо пространство.
8. Бисквитки
За осигуряване на добра функционалност при посещенията на Участниците уебсайтът www.nutella.com използва „бисквитки“. Повече информация относно използването на „бисквитки“ можете да намерите в Политиката относно бисквитките, достъпна на следната страница на Сайта: www.nutella.com
9. Права на субектите на данни
За целите на справедливото и прозрачно обработване Участниците като субекти на лични данни имат, доколкото са изпълнени приложимите изисквания, следните права:
I: Право на оттегляне на съгласие: Когато обработването на данни се основава на даденото съгласие, субектът на данните може да оттегли своето съгласие по всяко време, без да се засяга законосъобразността на предишното обработване;
II: Право на достъп: Субектите на данни могат да поискат потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с тях, и ако това е така, да получат достъп до данните, както и да получат информация относно обработването, включително, но не само, информация за категориите обработвани лични данни, за какво се използват, на кого са били разкрити такива данни, ако е приложимо, когато е възможно, предвидения срок за съхранение. Субектите на данни ще получат копие от личните данни, които са в процес на обработване . Ако се изискват допълнителни копия на личните данни, Администраторът си запазва правото да начислява разумна такса въз основа на административните разходи.
III. Право на коригиране: Субектите на данни могат да поискат коригиране на техни неточни лични данни и допълване на техните непълни лични данни, обработвани във връзка с Промоцията. Администраторът и Обработващите полагат разумни усилия, за да запазят точните, пълни, актуални и релевантни данни, на база на най-новата информация, с която разполагат.
IV. Право на изтриване: Субектите на данни могат да поискат личните данни, обработвани от Администратора или Обработващите във връзка с Промоцията, да бъдат изтрити, ако (доколкото е приложимо):
· Личните данни вече не са необходими за изпълняване на целите, за които са събрани или обработвани по друг начин;
· Субектът на данните оттегля своето съгласие, на което се основава обработването, и няма друго основание за обработване;
· Субектът на данните възразява срещу обработването по причини, свързани с неговото/ нейното конкретно положение и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество, или субектът на данните възразява срещу обработване за целите на директния маркетинг;
· Личните данни са били обработвани незаконосъобразно;
· Личните данни трябва да бъдат изтрити за спазване на законово задължение на Администратора.
Правото на изтриване няма да бъде удовлетворено, когато данните не са необходими:
· За упражняване на правото на свобода на изразяване и информация;
· За спазване на правно задължение на Администратора или за изпълнение на задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия на Администратора;
· По причини от обществен интерес в областта на общественото здраве;
· За целите на архивирането в обществен интерес, за целите на научни или исторически проучвания или статистически цели; или
· За установяване, упражняване или защита на право в съда и/или правни претенции.
V. Право на ограничаване на обработването: Субектите на данни могат да поискат ограничаване на обработването на лични данни, ако:
· оспорват точността на личните данни за периода, необходим за проверка на точността;
· обработването е неправомерно и те изискват ограничаване на обработването, а не изтриването на личните данни;
· вече не се нуждаем от личните данни, но субектът на данните го изисква за установяване, упражняване или защита на правни претенции; или
· субектът на данните възразява срещу обработването, докато Администраторът проверяв дали законните основания за обработване на личните данни имат преимущество пред интересите на субекта на данните.
VI. Право на възражение: Субектите на данни могат да възразят по всяко време и на основания, свързани с тяхната конкретна ситуация, срещу обработването на лични данни, основаващо се на изпълнението на задача от обществен интерес, на официални правомощия, предоставени на Администратора, или на законните интереси на Администратора или на трети лица, включително профилиране на тези основания. В този случай личните данни вече не следва да се обработват, освен ако Администраторът докаже, че съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции. Субектите на данни, които възразяват срещу обработването, трябва да уточнят дали желаят също и изтриването на личните им данни. Ако се обработват лични данни за целите на директния маркетинг, субектите на данни имат право по всяко време да направят възражение срещу обработване на лични данни, отнасящо се до тях за този вид маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг. Когато субектът на данни възрази срещу обработване за целите на директния маркетинг, обработването на личните данни за тези цели се прекратява.
VII. Право на преносимост: Субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на Администратора, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване от Администратора, ако: (i) обработването е основано на съгласие или на договорно задължение; и (ii) обработването се извършва по автоматизиран начин. Субектът на данните може да поиска прехвърлянето на данните, ако това е технически възможно, директно на друг администратор.
VIII. Право да подаде жалба: Субектите на данни могат да подават жалби до Националния надзорен орган за защита на лични данни.
Име: Комисия за защита на личните данни
Адрес: София 1592, бул. Цветан Лазаров 2
E-mail: [email protected]
Печелившите участници ще бъдат определени с автоматични средства за обработка на лични данни, без човешка намеса. Валидирането на печелившите участници ще бъде направено с човешка намеса.
Моля имайте предвид:
Времеви период: Крайният срок за отговор на исканията на субектите на данни е 30 дни, но може да бъде удължен поради специфични причини, свързани с определени законови изисквания или поради сложността на искането, с допълнителен двумесечен период.
Ограничаване на достъпа: В определени случаи достъпът до всички или някои от личните данни може да бъде ограничен поради законови разпоредби. Ако отхвърлим молбата Ви за достъп, ще Ви уведомим за причината за отказа.
Липса на идентификация: В някои случаи е невъзможно да се потърсят субектите на данни въз основа на идентификаторите, посочени в искането. В такива случаи, когато такова лице не може да бъде идентифицирано като субект на данни, Администраторът не може да изпълни искането на такова лице, освен ако на Администратора не е предоставена допълнителна информация, позволяваща идентификацията.
Упражняване на права: Участниците могат да упражнят описаните по–горе права на база на писмена, датирана и подписана молба изпратена до адреса на Администратора в България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, или на имейл адрес [email protected]
10. Мерки за защита на личните данни
Администраторът се ангажира да защитава личните данни от всяка загуба, злоупотреба, разкриване, промяна, липса, неоторизиран достъп и унищожаване и предприема всички разумни предпазни мерки, за да защити поверителността на личните данни, включително чрез използване на подходящи организационни и технически мерки. Администраторът се задължава да приложи подходящи технически и организационни мерки, за да осигури подходяща степен на сигурност за личните данни, принадлежащи на участниците в Промоцията. Администраторът се задължава да наложи подобни задължения на всички обработващи. При оценката на подходящата степен на сигурност се вземат предвид по-специално рисковете, произтичащи от обработката на лични данни, в частност от случайно или незаконно унищожаване, загуба, модификация, неоторизирано разкриване или достъп до предоставените, съхранени или обработени лични данни. При предоставянето на лични данни на Администратора и Обработващите личните данни може да се прехвърлят от субектите на данни по интернет. Въпреки че Администраторът полага всички усилия да защити личните данни, които са му предоставени, обменът на информация по интернет не е напълно сигурен. Поради това не можем да гарантираме сигурността на личните данни, предавани по интернет. След като Администраторът получи такива личните данни, той ще използва стриктни процедури и функции за сигурност, за да предотврати неоторизиран достъп до тях.
11. Промени в известието за обработване на лични данни
Администраторът има право да променя това Приложение към Официалните правила. Всяко подобно изменение ще бъде публикувано на уебсайта на Промоцията 24 часа по-рано и ще бъде съобщено на участниците, използвайки същите средства за уведомление, използвани по отношение на Официалните правила на Промоцията.
12. Други разпоредби
Личните данни на участниците в Промоцията се обработват в съответствие с разпоредбите на Регламент № 679/2016 относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните).
ОФИЦИАЛНИ ПРАВИЛА
за участие в промоционална кампания
на Nutella
„Един за друг“
(За периода: 15.09.2024 – 31.10.2024, включително)
Участниците в Кампанията трябва да се запознаят и съгласят с условията на официалните правила, изложени по-долу (наричани за краткост „Официалните правила“)
Раздел 1. Организатор и Официални правила
Промоционалната кампания на Nutella „Един за друг“ („Промоцията“ или Кампанията”) се организира от агенция „Публисис“ ЕАД, регистрирана в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под единен идентификационен номер (ЕИК) 175432612, със седалище и адрес на управление: град София, 1618, район Витоша, бул. България 118; и адрес за кореспонденция: гр. София 1618, бул. България 118, Абакус бизнес център, ет. 5, тел. +35924340710, имейл: [email protected], наречена „Организаторът”, по възлагане от “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, КЧТ, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3 („Възложителят”).
Раздел 2. Териториален обхват на Промоцията
Промоцията се организира и провежда на територията на Република България във всички места за продажба, в които се предлагат Участващите продукти.
Раздел 3. Продължителност на Промоцията
Периодът на Промоцията е от 00:00:01 часа на 15.09.2024 до 23:59:59 часа на 15.10.2024 г. („Промоционален период“).
Раздел 4. Участващи продукти
Участващите продукти са всички видове стъклени буркани с лешниково-какаов крем Nutella независимо от грамажа („Участващ(и) продукт(и)“), закупени в рамките на Промоционалния период.
За избягване на съмнение в Промоцията няма да участват единичните пластмасови опаковки с лешниково-какаов крем Nutella от 15 g, както и други продукти, различни от Участващите продукти, включващи като част от търговското си наименование Nutella (като Nutella & Go, Nutella B-Ready и Nutella Biscuits).
Раздел 5. Механизъм на Промоцията
Всяко лице, навършило 18-годишна възраст, което е закупило Участващ продукт(и) в рамките на Промоционалния период, може да участва в Промоцията, регистрирайки касовата си бележка(и) от закупения Участващ продукт(и), в съответствие с настоящите Официални правила.
Всяка регистрирана и одобрена за участие съгласно тези Официални правила касова бележка дава право на участника, който я е регистрирал, да участва за награда съгласно чл. 5.2 от настоящите Официални правила. Доколкото в Промоцията ще бъдат раздадени различни видове награди (детайлно описани като вид и брой в чл. 5.2 по-долу) и за избягване на съмнeние, участник, който вече е спечелил седмична предметна награда (един от видовете награди в Промоцията съгласно чл. 5.2. по-долу), може да регистрира нови касови бележки и да участва и в следващо теглене. Всички регистрирани касови бележки ще участват в тегленето на големите награди в Промоцията без значение дали са спечелили седмична награда.
Eдна касова бележка дава възможност за спечелване на един вид голяма награда по раздел 5.2. по-долу.
5.1. Процедура за участие
За да осъществи валидно участие в Промоцията, участникът трябва да следва стъпките, описани по-долу. Участието в Промоцията е позволено само за покупки, направени на територията на България от места за продажба, предлагащи Участващите продукти, в рамките на Промоционалния период.
Участието се осъществява в следните стъпки:
· В рамките на Промоционалния период участникът трябва да закупи Участващ продукт(и), да направи снимка на касовата бележка от покупката и да запази касовата бележка.
· В рамките на Промоционалния период участникът трябва да влезе на сайта www.nutella.com („Сайта“) и да се регистрира, попълвайки онлайн формуляр със следните данни: български мобилен телефонен номер и имейл адрес.
· От участника ще бъде изискано да потвърди, че е навършил 18-годишна възраст, че е прочел, разбрал и се е съгласил с Официалните правила и че е прочел и разбрал информацията, засягаща обработването на лични данни в Приложение 1 към Официалните правила.
· Качената снимка от касовата бележка за закупен Участващ продукт, трябва да бъде ясна и четлива и да съдържа видими следните данни:
- името на закупения Участващ продукт(и) (т.е., Nutella/Нутела или друг подобен текст, доказващ закупуването на Участващ продукт в самостоятелна търговска опаковка и отговарящ на останалите изисквания по Раздел 4 по-горе);
- търговския обект, в който е закупен съответният Участващ продукт(и);
- номерът на касовата бележка;
- датата на касовата бележка (да е в рамките на Промоционалния период);
- стойността на закупения Участващ продукт(и).
· Касови бележки, които не съдържат или не посочват ясно тези данни или не отговарят на останалите условия на Промоцията, няма да бъдат одобрявани и ще отпадат от участие (виж и забележката в края на настоящия чл. 5.1).
· Снимките на касовите бележки ще бъдат прегледани и одобрявани от техническо лице, което ще провери дали отговарят на условията по предходната точка и на останалите условия на Промоцията. Участниците ще бъдат уведомявани чрез имейл изпратен до посочения от тях при регистрацията в Сайта и-мейл адрес, относно това дали регистрираната от тях касова бележка(и) е одобрена за участие в Промоцията или не.
· С всяка регистрирана касова бележка, която отговаря на условията на Промоцията, участникът увеличава шанса си за спечелване на награда в Кампанията. Един участник обаче може да спечели седмична награда и само една от двата вида големи награди.
· Касови бележки, които не отговарят на изискванията по-горе, ще бъдат счетени за невалидни, следователно няма да бъдат одобрявани за участие в Промоцията. Моля вижте и забележката по-долу.
· Всеки участник трябва да пази регистрираната касова бележка(и) в оригинал, за да докаже участието си в Промоцията и за да получи наградата си, ако е спечелил такава.
Забележка: За избягване на всякакво съмнение, в касовата бележка името на Участващия продукт(и) не може да бъде заместено от родови понятия, включително, но не само: захарни/шоколадови/сладкарски или друг вид изделия, течен шоколад, сладки и други подобни.
Позволява се участието с касова бележка на потребитал, който е закупил Участващия продукт(и), дори ако името Nutella не е изписано на касовата бележка, стига участникът да може да докаже, че е закупил точно продукт Nutella със съответната касова бележка.
Не се приемат за валидни касови бележки, върху които името на Участващия продукт(и) или някои от другите изискуеми данни са били добавени ръчно или преправяни допълнително.
Една касова бележка може да бъде регистрирана само веднъж (повторно регистрирани касови бележки няма да бъдат одобрявани за участие в Промоцията).
5.2. Брой и вид на наградите
Наградите в Промоцията са общо 420 (четиристотин и двадесет броя), както следва:
5.2.1. Седмични награди („Седмичните награди“): Всяка седмична награда се състои от пакет от следните продукти: :
- един брой нож за мазане Nutella;
- един брой кухненска кърпа Nutella за хляб;
- eдин брой панер Nutella за хляб.
В Промоцията са налични общо 400 (четиристотин) броя Седмични награди, като при всяко от общо четирите седмично теглене съгласно т. 5.3.1. по-долу, ще бъдат раздавани 100 седмични награди.
5.2.2. Големи награди („Големите награди“) от два вида, както следва:
Голяма награда Вид 1
- хлебопекарна (уред) (общо 10 броя);
Голяма награда Вид 2
- ваучер за участие (на едно лице) в уъркшоп „Тайните на хляба“ (общо 10 награди от този вид).
Ако поради непредвидени обстоятелства или поради причини извън контрола на Организатора и Възложителя предметните награди са увредени или дефектни, не се предвижда замяната им с друга награда или каквато и да е друга алтернатива, обезщетение или компенсация. В случая че поради непредвидени обстоятелства или причини извън контрола на Организатора и Възложителя, Голяма награда Вид 2 не може да бъде използвана от печеливш участник, не се предвижда замяна на същата с алтернатива, нито обезщетение или компенсация.
5.3. Теглене на печелившите и присъждане на наградите
В рамките на Промоцията ще се изтеглят общо 420 (четиристотин и двадесет) печеливши участници (отговарящи на изискванията на Официалните правила, регистрирали поне една валидна касова бележка, одобрена за участие към съответната дата на тегленето. Ще бъдат изтегляни и по 5 резерви за всяка от Големите награди от Вид 1 и 2, както и по 20 резерви за всяка от Седмичните награди.
Тегленията на наградите ще се осъществи в присъствието на нотариус в рамките на месец септември и октомври 2024 г., както е описано в следващата т. 5.3.1.:
5.3.1. Тегленията ще се извършват според вида на наградата, както следва:
Теглене на Седмичните награди ще бъде извършено в рамките на четири седмични тегления в Промоционалния период, а именно на следните дати: 25.09.2024 г.; 2.10.2024 г.; 9.10.2024 г.; 18.10.2024 г.
Всички регистрирани касови бележки ще участват в тегленето на Голяма награда вид 1 и Голяма награда Вид 2 без значение дали са спечелили седмична награда.
След края на Кампанията ще бъде извършено допълнително теглене за Голяма награда Вид 1- една от 10 хлебопекарни и за Голяма награда Вид 2 - ще бъдат изтеглени 10 участници, които ще участват в уъркшоп „Тайните на хляба“.
Печелившите участници ще бъдат информирани по телефон за спечелената от тях награда, като ще бъдат помолени и да предоставят информация за валиден и пълен адрес на територията на Република България. Разговорите ще бъдат записвани. При невъзможност да се установи връзка с печеливш участник, обаждането ще се повтори. Максималният брой опити за откриване са 3 – по 1 на ден, в рамките на 3 отделни дни. В случай че печелившият не може да бъде открит при тези опити, наградата ще се присъди на резерва.
При наличие на съмнения относно автентичността на снимката/сканираното копие на регистрираната касова бележка/и, може да бъде изискано предоставяне на регистрираната касова бележка/и в оригинал за валидирането на печелившия. Такава проверка може да бъде направена и преди тегленето на печелившите.
Наградата се връчва на резерва, в случай че: (i) печеливш участник е дисквалифициран, защото не може да валидира участието си, предоставяйки оригинал на регистрираната касова бележка/и, отговаряща/и на изискванията на Промоцията; (ii) Организаторът не може да се свърже с печелившия, за да го уведоми за спечелената награда съгласно условията и сроковете, посочени в Официалните правила; (iii) печеливш участник не е предоставил изискуемите данни за получаване на наградата или не отговаря на другите условия на Промоцията; (iv) печелившият участник откаже наградата; (v) печелившият участник не може да бъде открит на адреса и на телефонния номер за връзка при два независими (в отделни дни) опита за доставка на наградата; (vi) в други изрично посочени случаи в Официалните правила. Организаторът се свързва с резервите по реда на тяхното изтегляне за съответния вид награда.
В случай че останат неспечелени награди (дори след изчерпване на резервите), следващо теглене за достигане и връчване на пълния брой на предвидените за Промоцията награди няма да бъде организирано.
С цел прозрачност на резултатите от проведеното теглене и провеждането на Промоцията съгласно Официалните правила, Организаторът публикува списък на Сайта на Кампанията с инициалите на участниците, които ще получат награда от Промоцията, както и с последните четири цифри от телефонните им номера и спечелената награда. Организаторът публикува списъка след финализирането му, включително, но не само след извършване на успешно уведомяване за спечелената награда и получаването на необходимите данни за нейното изпращане.
5.4. Доставка на наградите
Всички Награди ще бъдат доставени от Организатора до печелившите участници чрез куриер на посочения от печелившия участник валиден и пълен адрес на територията на Република България. За избягване на всякакви съмнения доставки на награди до адреси извън територията на Република България НЕ се извършват.
Доставките ще бъдат осъществени в рамките на до 6 седмици, считано от датата, на която печелившият участник е посочил по телефон (в телефонния разговор с Организатора по чл. 5.3 по-горе) или е изпратил по имейл пълен адрес за доставка и другите необходими данни и след като са съгласувани всички детайли по получаването на наградата. Доставките ще бъдат реализирани в работни дни, от 9:00 до 18:00 часа.
Печелившият участник удостоверява получаването на наградата с подписа си. Организаторът и Възложителят не носят отговорност и не са задължени да доставят награда в случай на непосочен в телефонния разговор с Организатора или неизпратен по и-мейл адрес на печелившия участник в България или други необходими данни, в рамките на 7 календарни дни, след като печелившият участник е уведомен за наградата; при подаден непълен или грешен адрес или други непълни или грешни данни; ако адресът е извън територията на Република България; или в случаите, когато спечелилият наградата не може да бъде открит на адреса и на телефонния номер за връзка при два независими опита за доставка.
Големите награди Вид 2 ще бъдат връчени на печелившите Участници под формата на физически ваучер (хартиен/картонен носител) и ще бъдат изпратени по куриер до предоставения от печелившия участник валиден и пълен адрес на територията на Република България при условията на настоящия чл. 5.4.
Печелившите участници нямат право да получат паричната равностойност на спечелената награда вместо самата награда, нито имат право да променят характеристиките и параметрите на наградите.
Раздел 6. Отговорност
До степента, позволена от закона, Организаторът и Възложителят не носят отговорност в случай на явни дефекти на наградите, които не са били посочени при получаването на съответната награда от получателите. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за щети, причинени в резултат на използването на наградите. Организаторът и Възложителят не носят отговорност за технически проблеми, възникнали във връзка с хостинга на Сайта по време на Промоционалния период или след неговото приключване. За участие в Промоцията е необходима връзка с интернет, имейл и валиден български мобилен телефонен номер.
Организаторът и Възложителят не носят отговорност за разходи, понесени от участниците, във връзка с участието им в Промоцията, нито за разходи, свързани с използване на наградите в Промоцията.
Раздел 7. Критерии за участие в Промоцията
В Промоцията не могат да участват служители на Организатора и/или Възложителя както и членове на техните семейства.
Организаторът и Възложителят не носят отговорност за грешки, които могат да възникнат при попълване на информация, необходима за участието в Промоцията и/или за получаване на спечелена награда (например: сгрешен телефонен номер, сгрешен имейл или адрес). Всеки печеливш, който не може да предостави доказателства за информацията, регистрирана на Сайта, ще бъде дисквалифициран, а Организаторът ще се свърже с една от резервите.
Раздел 8. Лични данни
Информация относно обработването на лични данни, извършена във връзка с Промоцията, е описана в Приложение 1 (Информация относно обработването на лични данни). Всички искания / жалби относно обработването на лични данни във връзка с Промоцията могат да бъдат подадени, както е посочено в Приложение 1.
Раздел 9. Правни спорове
До степента, позволена от закона, Организаторът и Възложителят не поемат каквато и да е отговорност за каквито и да било претенции във връзка с Промоцията, в това число за вреди, претърпени от участници в Промоцията във връзка с нея.
Всеки потенциален правен спор между Организатора и/или Възложителя, от една страна, и участниците в Промоцията, от друга страна, ще се решава по взаимно съгласие. При невъзможност за постигане на такова, спорът се решава от компетентните български съдилища.
Раздел 10. Прекратяване на Промоцията
Организаторът и Възложителят имат право да прекратят Промоцията преди изтичане на Промоционалния период, в случай че настъпят обстоятелства по смисъла на законодателството, които водят до невъзможност за Организатора и/или Възложителя да продължи провеждането на Промоцията и са извън техния контрол. В тези случаи на участниците не се дължи обезщетение или компенсация.
Раздел 11. Общи разпоредби
Копие от настоящите Официални правила ще бъде достъпно на Сайта www.nutella.com. Организаторът и Възложителят си запазват правото да допълват или променят Официалните правила, като промените влизат в сила след обявяването им на Сайта.
Всяка комуникация между Организатора и участниците във връзка с Промоцията се провежда на адреса за кореспонденция, съответно по телефон или на електронната поща на всяка страна, съответно посочени в тези Официални правила или в регистрационната форма, попълнена от участника на Уебсайта и се счита за редовна, ако е осъществена по един от посочените начини.
Приложимо право по тези официални правила е действащото законодателство на Република България.
Приложение 1
Информация относно обработването на лични данни
1. Данни относно администратора и обработващия лични данни
За целите на провеждането на Промоцията личните данни на участниците ще се обработват от: “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, действащ като клон на чуждестранния търговец FERRERO ROMANIA S.R.L., дружество с ограничена отговорност, учредено и съществуващо съгласно законодателството на Румъния, със седалище и адрес на управление Str. Barbu Vacarescu nr. 201, et. 12, sector 2, Bucuresti, Румъния, вписано в Търговския регистър на Букурещ под номер J40/7003/2006, с фискален номер RO 18621132 (наричан по – долу „Администратор“), като администратор на данните, чрез: „Публисис“ ЕАД, вписано в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под единен идентификационен номер (ЕИК) 175432612, със седалище и адрес на управление: град София 1618, бул. България 118; и адрес за кореспонденция: гр. София 1618, район Витоша, бул. България 118, Абакус бизнес център, ет. 5, тел: +359 24340710, имейл: [email protected], (наричано по – долу в това Приложение „Обработващ“ или „Агенция“), като обработващ данните. За да се свържете с Администратора за разяснения по отношение на личните данни или за упражняване на правата от субектите на данни, моля използвайте следната информация за контакт: “ФЕРРЕРО РУМЪНИЯ СРЛ – Клон България”, КЧТ, регистриран в Търговския регистър и Регистъра на ЮЛНЦ под EИК 206110943, със седалище и адрес на управление: България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, email: [email protected]
2. Категории обработвани лични данни по време на Промоцията
Във връзка с Промоцията Администраторът ще обработва следните категории лични данни на участниците:
· На всички участници в Промоцията ще бъдат обработвани следните лични данни: български мобилен телефонен номер, имейл адрес, снимка на касовите бележки и данни от касовите бележки, доказващи покупката, данни от посещението на Сайта, както и информация за навършени 18 години.
· На спечелилите награда от Промоцията в добавка към гореописаните данни, ще бъдат обработвани: три имена, ЕГН, спечелената награда, адрес в България за доставка на наградите, подпис, инициали и последните четири цифри от телефонните им номера, гласови данни (запис от телефонен разговор).
3. Цел на обработването
Личните данни на участниците в Промоцията ще се обработват, за да:
· се организира и проведе Промоцията;
· се определят и валидират печелившите;
· се присъдят или доставят наградите;
· се изпълняват данъчните, финансовите и счетоводни задължения на Администратора;
· се защитават правата и законните интереси на Администратора и/или на трети лица, включително, за да се докаже, че Промоцията е била проведена и наградите са присъдени.
4. Правно основание за обработването
Личните данни ще се обработват:
· Личните данни, предоставени от участниците и печелившите в Промоцията, ще се обработват във връзка с изпълнението на договор, сключен с всеки участник (приемането на Официалните правила на Промоцията е равносилно на сключване на договор); и
· Съхранението на лични данни след края на Промоцията и предоставянето на наградите се осъществява: (i) на основание на законния (легитимния) интерес за защита на правата и законните интереси на Администратора и/или на трети лица, включително за да може да докаже, че Промоцията е проведена и наградите са присъдени (в това число чрез публикуване на Сайта на инициалите на всеки печеливш участник, последните четири цифри от телефонния му/й номер и награда, която печели, както и запиsване на телефонните разговори с печелившите); и (ii) на основание на законовите задължения, свързани с данъчните, финансовите и счетоводните закони, изискващи счетоводните документи да се съхраняват за определен период от време.
5. Получатели на лични данни
Личните данни, събрани от Администратора по време на Промоцията, се разкриват на Агенцията с цел провеждането ѝ, както и на контролните органи, до степен, необходима за спазване на законовите задължения. Освен това личните данни могат да бъдат разкрити, само ако е необходимо, на следните категории трети лица:
· Дружества, които предоставят продукти и услуги на Администратора и/или Агенцията, като системи за информационни технологии и свързаните с тях доставчици по поддръжка, включително телекомуникационни доставчици, услуги за съхраняване на информация и възстановяване при бедствия, услуги във връзка с киберсигурността, както и други аутсорсинг доставчици на услуги, каквото е съхраняването на информация „в облака“ или на носители извън офисите на Администратора и Агенцията;
· други лица като регулаторни органи, счетоводители, одитори, адвокати, нотариуси или други външни експерти, в случай че тяхната дейност изисква такава информация;
· Куриери, на които е възложена доставката на наградите до печелившите;
· Лица, които предоставят продукти и услуги за нуждите на Промоцията (като центрове за връзка с клиенти – за уведомяване на печелившите участници за спечелените награди).
· Лицата (агенция и специалисти пекари/кулинари, които ще преподават по време на уъркшопа), които съдействат с организацията на провеждането на събитието, участие в което се предоставя като Голяма награда Вид 2 в Промоция
Лицата, на които са предоставени или които получават достъп до лични данни на участниците съгласно гореописаното, са ограничени (по закон и/или по договор) във възможността си да използват личните данни. Администраторът гарантира, че всички трети лица, на които личните данни се разкриват доброволно, са длъжни да спазват задълженията за конфиденциалност и сигурност в съответствие с настоящото Приложение към Официалните правила и приложимите нормативни актове (с цел избягването на съмнение, това не може да се приложи, когато разкриването не е по решение на Администратора).
Освен описаното по-горе, Администраторът няма да споделя никаква част от личните данни, обработвани във връзка с Промоцията, с трети лица, без да уведоми субектите на данни или, ако е приложимо, без да е получил тяхното предварително съгласие.
6. Период на съхранение на личните данни
Личните данни на участниците, които не са печеливши, ще бъдат съхранявани от Обработващия 90 дни след края на Промоцията, освен ако приложимото законодателство не предвижда по-дълъг срок за съхранение с оглед изпълнение на законови задължения или за защита на права и законни интереси на Администратора и/или на трето лице, включително в случай на правен спор. Личните данни на печелившите Участници ще бъдат съхранявани в съответствие с приложимите законови разпоредби във финансовата и счетоводната сфера: (i) когато личните данни са включени в счетоводни регистри и финансови отчети, включително документи за данъчен контрол, одит и последващи финансови инспекции – 10 години, считано от 1 януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят; (ii) когато личните данни са включени в други носители на счетоводна информация – 3 години, считано от 1 януари на отчетния период, следващ отчетния период, за който се отнасят. Записите от телефонните разговори с печелившите участници, ще се съхраняват за период от 30 (тридесет) дни, считано от датата на провеждане на разговора. След изтичане на сроковете за съхранение на личните данни Администраторът премахва или унищожава тези данни от средствата за обработване и съхранение и налага подобни задължения на обработващите, при спазване на приложимото законодателство.
7. Предаване на данни в трети държави
Данните на участниците в Промоцията няма да се предават в трети държави извън Европейското икономическо пространство.
8. Бисквитки
За осигуряване на добра функционалност при посещенията на Участниците уебсайтът www.nutella.com използва „бисквитки“. Повече информация относно използването на „бисквитки“ можете да намерите в Политиката относно бисквитките, достъпна на следната страница на Сайта: www.nutella.com
9. Права на субектите на данни
За целите на справедливото и прозрачно обработване Участниците като субекти на лични данни имат, доколкото са изпълнени приложимите изисквания, следните права:
I: Право на оттегляне на съгласие: Когато обработването на данни се основава на даденото съгласие, субектът на данните може да оттегли своето съгласие по всяко време, без да се засяга законосъобразността на предишното обработване;
II: Право на достъп: Субектите на данни могат да поискат потвърждение дали се обработват лични данни, свързани с тях, и ако това е така, да получат достъп до данните, както и да получат информация относно обработването, включително, но не само, информация за категориите обработвани лични данни, за какво се използват, на кого са били разкрити такива данни, ако е приложимо, когато е възможно, предвидения срок за съхранение. Субектите на данни ще получат копие от личните данни, които са в процес на обработване . Ако се изискват допълнителни копия на личните данни, Администраторът си запазва правото да начислява разумна такса въз основа на административните разходи.
III. Право на коригиране: Субектите на данни могат да поискат коригиране на техни неточни лични данни и допълване на техните непълни лични данни, обработвани във връзка с Промоцията. Администраторът и Обработващите полагат разумни усилия, за да запазят точните, пълни, актуални и релевантни данни, на база на най-новата информация, с която разполагат.
IV. Право на изтриване: Субектите на данни могат да поискат личните данни, обработвани от Администратора или Обработващите във връзка с Промоцията, да бъдат изтрити, ако (доколкото е приложимо):
· Личните данни вече не са необходими за изпълняване на целите, за които са събрани или обработвани по друг начин;
· Субектът на данните оттегля своето съгласие, на което се основава обработването, и няма друго основание за обработване;
· Субектът на данните възразява срещу обработването по причини, свързани с неговото/ нейното конкретно положение и няма законни основания за обработването, които да имат преимущество, или субектът на данните възразява срещу обработване за целите на директния маркетинг;
· Личните данни са били обработвани незаконосъобразно;
· Личните данни трябва да бъдат изтрити за спазване на законово задължение на Администратора.
Правото на изтриване няма да бъде удовлетворено, когато данните не са необходими:
· За упражняване на правото на свобода на изразяване и информация;
· За спазване на правно задължение на Администратора или за изпълнение на задача от обществен интерес или при упражняването на официални правомощия на Администратора;
· По причини от обществен интерес в областта на общественото здраве;
· За целите на архивирането в обществен интерес, за целите на научни или исторически проучвания или статистически цели; или
· За установяване, упражняване или защита на право в съда и/или правни претенции.
V. Право на ограничаване на обработването: Субектите на данни могат да поискат ограничаване на обработването на лични данни, ако:
· оспорват точността на личните данни за периода, необходим за проверка на точността;
· обработването е неправомерно и те изискват ограничаване на обработването, а не изтриването на личните данни;
· вече не се нуждаем от личните данни, но субектът на данните го изисква за установяване, упражняване или защита на правни претенции; или
· субектът на данните възразява срещу обработването, докато Администраторът проверяв дали законните основания за обработване на личните данни имат преимущество пред интересите на субекта на данните.
VI. Право на възражение: Субектите на данни могат да възразят по всяко време и на основания, свързани с тяхната конкретна ситуация, срещу обработването на лични данни, основаващо се на изпълнението на задача от обществен интерес, на официални правомощия, предоставени на Администратора, или на законните интереси на Администратора или на трети лица, включително профилиране на тези основания. В този случай личните данни вече не следва да се обработват, освен ако Администраторът докаже, че съществуват убедителни законови основания за обработването, които имат предимство пред интересите, правата и свободите на субекта на данни, или за установяването, упражняването или защитата на правни претенции. Субектите на данни, които възразяват срещу обработването, трябва да уточнят дали желаят също и изтриването на личните им данни. Ако се обработват лични данни за целите на директния маркетинг, субектите на данни имат право по всяко време да направят възражение срещу обработване на лични данни, отнасящо се до тях за този вид маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг. Когато субектът на данни възрази срещу обработване за целите на директния маркетинг, обработването на личните данни за тези цели се прекратява.
VII. Право на преносимост: Субектът на данните има право да получи личните данни, които го засягат и които той е предоставил на Администратора, в структуриран, широко използван и пригоден за машинно четене формат и има правото да прехвърли тези данни на друг администратор без възпрепятстване от Администратора, ако: (i) обработването е основано на съгласие или на договорно задължение; и (ii) обработването се извършва по автоматизиран начин. Субектът на данните може да поиска прехвърлянето на данните, ако това е технически възможно, директно на друг администратор.
VIII. Право да подаде жалба: Субектите на данни могат да подават жалби до Националния надзорен орган за защита на лични данни.
Име: Комисия за защита на личните данни
Адрес: София 1592, бул. Цветан Лазаров 2
E-mail: [email protected]
Печелившите участници ще бъдат определени с автоматични средства за обработка на лични данни, без човешка намеса. Валидирането на печелившите участници ще бъде направено с човешка намеса.
Моля имайте предвид:
Времеви период: Крайният срок за отговор на исканията на субектите на данни е 30 дни, но може да бъде удължен поради специфични причини, свързани с определени законови изисквания или поради сложността на искането, с допълнителен двумесечен период.
Ограничаване на достъпа: В определени случаи достъпът до всички или някои от личните данни може да бъде ограничен поради законови разпоредби. Ако отхвърлим молбата Ви за достъп, ще Ви уведомим за причината за отказа.
Липса на идентификация: В някои случаи е невъзможно да се потърсят субектите на данни въз основа на идентификаторите, посочени в искането. В такива случаи, когато такова лице не може да бъде идентифицирано като субект на данни, Администраторът не може да изпълни искането на такова лице, освен ако на Администратора не е предоставена допълнителна информация, позволяваща идентификацията.
Упражняване на права: Участниците могат да упражнят описаните по–горе права на база на писмена, датирана и подписана молба изпратена до адреса на Администратора в България, гр. София 1766, ж.к. Младост 4, Бизнес парк № 1, сграда 11А, ет. 3, или на имейл адрес [email protected]
10. Мерки за защита на личните данни
Администраторът се ангажира да защитава личните данни от всяка загуба, злоупотреба, разкриване, промяна, липса, неоторизиран достъп и унищожаване и предприема всички разумни предпазни мерки, за да защити поверителността на личните данни, включително чрез използване на подходящи организационни и технически мерки. Администраторът се задължава да приложи подходящи технически и организационни мерки, за да осигури подходяща степен на сигурност за личните данни, принадлежащи на участниците в Промоцията. Администраторът се задължава да наложи подобни задължения на всички обработващи. При оценката на подходящата степен на сигурност се вземат предвид по-специално рисковете, произтичащи от обработката на лични данни, в частност от случайно или незаконно унищожаване, загуба, модификация, неоторизирано разкриване или достъп до предоставените, съхранени или обработени лични данни. При предоставянето на лични данни на Администратора и Обработващите личните данни може да се прехвърлят от субектите на данни по интернет. Въпреки че Администраторът полага всички усилия да защити личните данни, които са му предоставени, обменът на информация по интернет не е напълно сигурен. Поради това не можем да гарантираме сигурността на личните данни, предавани по интернет. След като Администраторът получи такива личните данни, той ще използва стриктни процедури и функции за сигурност, за да предотврати неоторизиран достъп до тях.
11. Промени в известието за обработване на лични данни
Администраторът има право да променя това Приложение към Официалните правила. Всяко подобно изменение ще бъде публикувано на уебсайта на Промоцията 24 часа по-рано и ще бъде съобщено на участниците, използвайки същите средства за уведомление, използвани по отношение на Официалните правила на Промоцията.
12. Други разпоредби
Личните данни на участниците в Промоцията се обработват в съответствие с разпоредбите на Регламент № 679/2016 относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните).
Коментирай